Bir stajyerin ilk günü

Benden gerçekten is kadini olurmu bilmiyorum. Olsa olsa, kösede  bi saksi olur.
Bi insanin hiç mi bi özelligi olmaz. Oturuyorum, düsünüyorum. Allah'im ben neyi seviyorum?
Neyse.
Sabah saat 8:25 siralari. Evden çiktim. 30 dk sonra is yerindeydim. Pardon 40 dk sonra zira ilk gün ise geç kalmam gerekiyordu, güzel bi izlenim birakmam için.
Girer girmez "ehehe buranin metrolarida ayri bi olay" dedim. Yani gerçekten de o metro yuzunden geç kaldim. Adam "olur öyle" dedi. Hemen oturdum bir masaya etrafima bakiyorum.
Oyle bir is yeri düsünün ki, koca bi binanin iki katina yayilmis 1 sirket var, ve siz ikinci katin küçük bir kösesinde firindan yeni çikmis bi sirkette ise basliyorsunuz. Size kuçuk bi masa ayrilmis bu kadar. Neyse adam basladi neyin nasil yapilmasi gerektigini anlatmaya.
Anlatti
Anlatti
Susmadi.

Saat 11 buçuk oldu, dedim "ooh ogle yemegi vakti geliyor"
12: Bunlar galiba 12bucukta yemege gidiyolar
12:30: lan bunlar kaçta gidiyo ki??
13:00: oha çüs bunlar insan deil dememle birlikte karnim hayatimda hiç duyulmamis bi sekilde guruldadi ve bütün dünyaya "OGLEEEEN OLDU ULAAAN NERDE BNIM YEMEKKKK???" diye haykirdi.
13:05: "sanirim yemek yemeliyiz eheh" diye bir ses duymamla kendimi disarda yiyecek birsey ariyorken bulmam bir oldu.

Adamin sabah ki " istersen oglen yarim saatte yemek yiyip daha erken çikabilirsin demesiyle ben 20 dkda agzima tonlu bir sandviç tikip, kendimi tekrar is yerinde buldum.
Saat oldu 4. Dedim oley yarim saat sonra ben kaçtim
4bucuk oldu adamin gozunun içine bakiyorum git desin diye.
5 oldu benim kuçuk tansyon buyugu geçti
5 bucuga dogru gelince ben daha fazla dayanamayip: gidebilirmiyim? dedim
Git dedi  "giden gitmistir gittigi gün bitmistir" bakislariyla
Bende pilimi pirtimi topladim ve gittim.

Velhasil o motivasyonu tavan yapmis, kendini ise adamaya hazir stajyer profilini çizemedim. Cizemem de zaten. Zira yapmak istedigim baska seyler var. Aslinda siradan "hayaller".
Cunku çogu insan sürekli gezmek ya da kafe açmak istiyordur.
Ben ikisinide istiyorum.

Off bir çikis yolu?