bi dogum gunu post u daha

Aylar sonra yaziyorum, evet. Cunku simdi içimden geldi. Buraya yazdigim, sinir oldugum, içim içimi yedigi dönemlere, dert ettigim o mikro sikintilara, degersizlere, saçma salak seylere söyle bi göz ucuyla gülümsemek geliyor içimden.
Hayatta daha daha önemli seyler varmis, son 2 ayda anladim ben bunlari.
SAGLIK

BAska bisey yok. Iyiysen, sevdiklerin saglikliysa gerisi hallolur. O isleri yolunda giden insanlar her boklarini gözüne sokmaya çalissada, sen gözünü sevdiklerinden ve kendinden ayirma.
Bugün 23 oldum lan.

Oldum ve umurumda bile degil.
Aslinda, umurumda.

Sacma dogumgunu beklentisi yasadim yine bugun, wowww supperrrr diyecegim bi haber bekledim. Yok.

Her aklima gelisinde gözlerimi dolduran bi haber aldim çünkü 10 gün önce.
Canim amcam vefat etti. Tanidigim en sevecen, en merhametli insan.

Ya bu iyiler erken gider diyen ne dogru söylemis, sizinde tanidiginiz EN iyiler erken gittiler mi?

bide su "basin sagolsun " ne sihirli kelimeymis ya. Ne onemliymis. Bassagligi dileyen, dilemeyen herkes aklimda.
Ben hiç  önem vermezdim.

Artik önem veriyorum.

Aman buda böyle bi yazi, tatsiz tutsuz, içimi döktüm iste.

Cümleten hayirli aksmlar