olimpiyat




Bu aralar yatiyorum kalkiyorum olimpiyatlari izliyorum. Tek aktivitem bu. Ulan milletinde gezesi tuttu anasini satim herkes havuzda denizde cart curt. Lan bizim çekyat göçtü benim koca totom yüzünden. Telefonu elime almamla çekyattan firlatmam bir oluyor. O anlarda kendimi gülle atiyormus gibi hissediyorum.
Kimseyi görmek, duymak bilmek istemiyorum. Hayir bide bu sene yeni moda olmus milletin evlenesi tutmus. Ulen ben daha 23 bile degilim, 18-20 yas tayfasi baya hizli depar yapti. Evlenen solugu zaten denizde menizde aliyor. Ben avucuma bakiyorum. Baktigimla kaliyorum.

Diger bi aktivitem de yemek yapmak.
Iyice ev hanimi oldum çiktim. Ev hanimligi dalinda ki yarismacimiz Kubra ya altin madalya yehuu.

Her sabah, pardon öglen üzerimdeki battaniyeyle güresiyorum. Ben mi onu attirmaya çalisiyorum yoksa o mu  beni? Bilmiyorum.
Dislerimi firçaliyorum, yuzumu sabunluyorum. Biraz aynada kendimi izliyorum, gulumsuyorum. Ardindan ait oldugum yere, mutfaga ilerliyorum ve yimehhh hazirliyorum.
Yimegi mideye gömüp, elimde kahve cart curt çekyattaki yerimi aliyorum ve o hem güzel hem atletik hem estetik hem esnek kizlara bakip bakip iç çekiyorum.