"Eglence anlayisi"

Selam arkadaslar, erasmus macerasi tam gaz devam ediyor. O parti senin, bu parti benim, onun yanindaki ebenin. Geçen yine bi partiye gittim. Uzerimden çikarmadigim sari kazagim, siyah cizmelerim ve makyajsiz suratimla. Gittim. Ilk tepki: "aaa makyaj yapmamissin".
Lan sanane ?! Sana benzemek zorundamiyim ben ?! Canim istemedi yapmadim.
Hayatimda gordugum en saçma eglence anlayisi olan bu insanlara aciyorum resmen. Acmislar arkadan bangir bangir muzik, bi baktim biri agzina hortum sokmus içki içio. Napsamda daha çok dikkat çeksem diyip göt kivirtan kizlar bi kösede. Onla bunla konusuomus gibi yapan ama bi yandan gözü etrafta olan "cool" genç. Tuvalette sira bekleyenler.
Ve ben.

Bak gerçekten çok nadir giderim bu partilere. Gidiyosamda çok israr edilmistir. Ben bu tür içkili ortamlardan uzak durdugum için bnm etrafmdaki salak kizlarin tepkileri su sekilde oluyor "ya ama sen hiç hayati yasamiyorsun".
Sen çok yasiyosun sanki. Ertesi gün hatirlayamadigin seyleri yasarken, sen hayati yasamis oluyosun dimi?!
Cok doldum yaa ksuura bakmayin.