Ben cinsmiyim?

Selam bilooog.
insanin kendini ne mutlu edecegini bilmemesi kadar kotu bisi ... vardir kesin. Ama su an o haldeyim. Bisiler ters gidiyi. Surekli uykum var. Oram buram agriyor. Saclarim dokuluyo, tirnaklarimi yiyorum. Yuzum kesekli tarlaya döndü.

Senelerdir ayni ben:)
Degisen birsey yok. Mekanlar ve takvimler disinda.
Lan bugun mutfakta oturuyorduk, guney afrikali bi kiz o kdr pozitif canli coskulu konusuyodu ki , resmen musmula suratimla karsisinda soruturken kendimden tiksindim.
Ulen o kiz flemenkçe (patates) "aardappel" kelimesinin kökünün soyunun sopunun nerden geldigini heyecanli heyecanli anlatirken, "kelimelerin kokenlerini arastirmak beni hep mutlu ediyor" tarzi bisi dedi. Ben sok, ben iptal.
Anmasin, bi tane daha çocuk var.. çocuk matematik yuksek lisans yapiyor, zehir gibi genel kulturu var, gitar çaliyo, keman çalio, sarki yaziyo, tiyatroyla ilgilenio, bilmem kaç tane yabanci dil biliyo ve ben BIRGUN bile o çocugu somurturken gormedim. Hep gulumser, hal hatir sorar, Turkiye hakkinda bisiler sorar, Fransayi sorar, sorar da sorar. Lan bi dur.
Off yaa ben niye oyle olamiyorum :( niye okudugumu duydugumu aklimda tutamiyorum ? :(
Gittim bide pahali pahali ceviz aldim beynim calissin diye :D

ay neyse. Uykum geldi.