kulak enfeksiyonu

Cok harika gunler geçiriyorum. Yemek yiyemiyorum, kafam sersem kulagim tikali, acisi bi yandan kasintisi bi yandan...
Efendim hayatimin hatasini yaptim geçen hafta, aile doktorumuza kulaklarimi temizlettim. Onceden youtube'den 50 tane video baktim tabi.. artik "yerdeki karincanin ayak seslerini" bile duyacagimi dusunurken, hepten sagir oldum çiktim.
Adam lavaboya egdi basimi, kulagimin içine boru gibi bisi soktu saldi sulari.. Ulen bende topak topak bok çikacak diye heyecanla lavaboya bakiyorum. Bildigin normal günlük kulak bokumu hortumla temizlemis oldu. Hiç bisi çikmadi. Sonra "zaten kulagin tikali degilmis" dedi oturttu beni sandalyeye..
"Neyse lan" dedim kendi kendime "hiç deilse bi kere yikatmis oldum".
Iki gun sonra Belcikaya geldim ve bi aksam otururken sol kulagimin sizlamasiyla irkildim.
Ertesi gun kalktigimda cenemi oynatamiyordum, haliyle gelir gelmez aldigim çubuk krakerler, biskevutler bana anirircasina guluyorlardi. Hiç birini yiyemedim. Hepsi su anda bekliyor. Bu isin tek pozitif yani yemek yiyemedigim için gobekte haliyle azicik ufaktan gitmeye basladi...
Doktora gittim, kulagin içi enfeksiyon olmus ve kulak zarin zedelenmis dedi. Bizim doktor resmen kulagima soktugu boruyla kulak zarima iskenceler etmis haberi yok.
Bu arada Negatif yanlari saymakla bitmez
Dün gece agriyla uyandim saatin 3unde, hap etkisini 2 saatte gosterdi sagolsun.
Hap yutamayan biri olaraktan (lutfeeen benim gibi birileri varsa gelin topluca sarilalim), dana kadar antibiyotigi yutarken çektigim zorluklari anlatsam, gün biter.
20 dk sonra bitanesini daha içecegim. dirim dirim dirim..

Allah dusmanimin basina vermesin diyim vesselam.