Beljikaa

Valla bi bok yapmiyorum. Nerdeyse butun gun odamdayim. Ulen kendime ait bi alanim olmasini o kdr cok ozlemisim ki, inan hiç çikasim gelmiyor.
Arada bi mutfaga gidiyorum.. Bi kaç kisiyle konusuyorum felan.. öyle. Hepsi beraber partilere felan gidiyolar, ben böyle asosyalin ikinci sirada gideni gibi takiliyorum. Cunku "asosyalin onde gideni" unvanimi baska bi kiza kaptirdim.
Cita gibi olan bu kiz eline aldigi su bizim misafirlerin tabagina sekil olsun diye pilav kapattigimiz cukur tabagiyla geliyor, mikrodalgada bisey isitiyor ve yok oluyor. Gecen geldi elinde bi paket çikolata "dogum gunum" diye. Italyanlardan biriside hadi gel kutlayalim bunu disari gidelim dedi, kizda "bakariz" diyip tarihe karisti.
Yesssss
O kadar da asosyal degilim canim!
Bunun haricinde, dahil oldugum fransiz team dun gece "parti" yaptilar, "kulagim tikali" dedim ve gitmedim. Arkadas hiç eglenemiyorum bunlarla. Eglence anlayislari içip sarhos olmak oldugu için, öyle gerizekali hallerine bakip bakip geliyorum eve.
Ha bide ben buraya ing konusmak ve yabanci kisilerle arkadaslik kurmak için geldim cicim. Napim la fransizca konusup?
pirt.