girl, you'll be a woman soon.

Bu sarkiyi dinliyorum ve içimden içimi dökmek geldi biraz.
Günler çok hizli geçiyor, bisuru yer gezdim, bisuru insan tanidim. Bazen somurtugum bazen mutlu ve su aralar hep uykulu.
Simdilik Liège, Brugge ve Bruxelle 'i gezdim.
Cuma sabah Kopenhag'a gidiyoruz => ne bok yemeye gidiyoruz? Hava durumuna baktim karla karisik yagmur ve saatte 40km ruzgar felan var. Iki gunlugune gidiyoruz, paramiz anca bi gunluk hostel de kalmaya yetti. Son gün havaalaninda sabahlicaz. Benim daha once 2 sefer havaalaninda uyumuslugum var, o yüzden sikinti yok. Lakin bizim bi arkadas beni delirtmek üzere. Yok nasi olcakmismista, keske hostel de kalsaymismisizda... lan git kal. Pis zengin. Ben havaalanindan memnunum.
"Ya yeni botmu alsam Kopenhag için ayagimdakiler deri oldugu için yagmurda bozulur diye korkuyorum ühühü"

Ben naptim da hayatimda bi "prenses" çektim?
Neydi günahim?
Kimi kinadim?

Neyse, Ay kötü hissettim kendimi, arkasindan konusuomus gibi. Gerçi konusmuyorum, yaziyorum dimi? hihi.

Mart ayi Astrolojik yorumlari okudum, "ikili iliskilere dikkat edin bla bla bla"
Ikili iliskim olsa keske.

Ay ben sap ölcem galiba.