merhaba, ben güne lahana corbasiyla baslayip nutella ile bitiren kiz.

Selam yalnizlar. Bu yaziyi okuyosan yapacak birseyin yoktur benim gibi. Belkide ikimizde asosyalizdir. Selam asosyal.
Hayatimda çok sey degismekte. Ben disinda.
Belcikaya geldim, Gent teyim ve odamda malak gibi oturuyorum.
Az once cocugun biri kapimi tikiladi ve mutfakta bisiler yiyoruz gelmek istersen gel, yicek biseyin yoksa da gelebilirsin hihihi  felan dedi.
- ouw thats great, I'll come later dont worry deyip savistirdim.
Ben oncelerden de en yakin arkadaslarim bisi yaptiklarinda gelicem diyip son dakka bi "karin agrisi" ile gitmezdim.
Kim ezdi len beni kuçukken, kim asosyalligime sebep ? Umarim telefonu tum gun hic çalmiyordur. Dingelek.

Su an insanlarin konusmalari ve gulusmeleri geliyor kulagima.
Ben niye boyleyim yaa. Niye ki niye niye niye.
Niye herkesle konusasim gelmiyor ?
Sorun konusamamak degil, sorun neden canimin istemedigi...  -_-
Yasayan bir ölümüyüm yoksa?

Zaten internetim yavas the walking dead i izleyemedim sinirlerim bozuk.

Neyse.

I'll be around later.. Biraz Burdaki "ineklerden" bahsetmeliyim dimi !