lahana çorbasi diyeti

Dar gelen tüm pantalonlarim ve sallanan göbegimden sonra... sok diyeti uygulamaya karar verdim. Dolapta yarim bi lahanin yuzune kimsenin bakmadigini gorunce, gugul amcaya lahana corbasi diyeti yazdim ve onume ilk çikan diyeti denemeye karar verdim. Yalniz yapamayacagimi dusunerek annemle ablami da kandirip hemen diyete basladim. 
Lahana çorbasi tarifi:

1 lahana, 6 sogan, 2 domates, 1 demet maydanoz, et suyu

Pisirip blender dan geçirdikten sonra uzerine binbir çesit baharat ekleyip içmeye çalistik bu çorbayi. Ilk gün diledigimiz kadar çorba ve meyve yedikten sonra ikinci gün diledigimiz kadar sebze ve çorba içmeye kararliydik, taa ki aksam olana dek.

Baktim mutsuzum, ferim gitmis, kolumu kaldiracak halim yok, ôlü balik gibi çekyatin ustune serili duruyorum butun gun, hepimiz bir olup kilolarimizi diledigimizden azar azar yiyerek verme karari aldik.

Valla ilk ve son diyet denemem. 

En iyisi herseyden yiyelim azar azar, birazcikta spor... tamamdir! 

O çorba neydi oyle yaa. öyk