nisan arifesi

Ay ebenin nisani. Su memlekette 40 yilda bi dugun nisan olur ve biz ne giyecegiz derdine duseriz her seferinde. Sorun su ki ablamin kiyafetleri kendine dar geliyor ama bana bol geliyor, ben zaten kendi kiyafetlerimin içine artik girememekteyim...
Son 6 aydir icine girdigim 2 pantalon var, degistirikli giyiyorum artik. Eskiden ne kadar çok onemserdim kilik kiyafetimi. Simdi peeeh. Bu sabah 4 gundur yikamadigim saclarimla annemi magzaya goturdum. Cok insan icine cikmayinca saclarimi yikamiyorum, yag içinde dursun hainler. Ne zaman yikasam ertesi gun yag içindeler zaten.

Ay ben kiminle nisanlancam acaba?

Neyse onu bunu geçtim, ben birazcik daha kilik kiyafetime ozen gostermeye karar verdim blog kardes. Acik, seçik devri bitti. Yarin oyle pantalonlu felan gidiyorum. Uzerine bol bi gomlek. Gobegim belli olmasin. Yiyip içip millet ne giymis, nasil oynuyo felan onu gozetleyecem zaten baska isim yok.

of ya, biz ne zaman Ceceli'nin sarkilarinda dans etcez, ne zaman tepemden asagi güller savrulcak, ne zaman dugun pastamdan yicem hiii.