ehliyet sorunsali

Selam gayz. Ben geldim. Hos mu geldim bilmiyorum ama yine dert yanmaya geldim. Bu sene ben ayri bi ot oldum ya. Boyle ne bilim, saksida yasiyormusum gibi. Koymuslar beni dunyanin bu kosesine. Oyle nefes alip veriyorum o kadar. Bi de biseylerle bogusuyorum. Ehliyet okul felan.

Simdi, burda bir saat ders 41 euro + teknik bi ders var 55 euro + sinava giris parasi 75 euro, ve ben 39 saat araba surdugume gore bu ediyor 1729 euros !
Yani bu demek oluyor ki, bana bu yaz tatil yok.
Hayir sinavi bu sabah geçtim blog kardes. Bok gibi park ettim, arabayi kaldirima surttum ve sorulardan birini yanitlayabildim. Butun bunlarin içinde en kotusu de sonucu bilmiyor olmak. Hani çooook buyuk hata yapmadim ama adam ehliyeti vermezse, gikimi çikaramam. Diger suruculeri zor durumda birakti der, kapi disari eder vallahi.

Ve benim bu sabahtan beri, o yarim saatlik parkurum beynimin içinde donuuup duruyor. Durduramiyorum.
Sali gunu belli olcakmis hersey. Buraya yazarim.

Sinav için yaptiklarim : ablamdan yaklasik yarim saat bilinçalti dersi, Fetih Suresi, Insirah Suresi, 26 defa Ya Rezzak diyip adamin suratina bile ufledim ya.

Alayim su ehliyeti nölüüürrrr

Ha bu arada pazartesi finaller basliyor, kendime hatirlatayim istedim.