dogumgunu arifesi

Selam gayz.
Yarin benim dogumgunum, ne bir hediye alanim ne bir pasta ufletenim var. Feysbuklarda, instagramlarda dolana dolana insan saçma sapan beklentiler içine giriyor.

Fotograf açiklamalari:

"erken gelen dogumgunu surprizi"

" 5. dogum gunu pastam"

"surprizinizle beni çok mutlu ettiniz"

"canim kankim iyi ki varsin"

"askimin surprisi" (resimde 2 liralik bi gül ve dunyanin en banal dogumgunu mesaji yazan bi kart vardir ya da yüssük felan)

Geçen çocugun biri karisina surpriz hazirlamis, yok bilmemkaç dilde seni seviyorum yazmis kucuk kalpli kagit parçalarinin uzerine ve balonlar sisirmis salonun her bir tarafina arti yere kalp seklinde mumlar dizmis ve ikisii içine girip selfie çekinmisler.
Bi kere ne o 100 dilde seni seviyorum yazmalar, senin karin salak mi? Bi kere turkçe diyince anlamiyor mu?
Ikincisi o balonlar ne ya oyle patlar felan odunuz kopar iiiiih saçma.
Ucuncusu o kalp seklinde dizilen mumlar hakkinda yorum yapmama gerek yok sanirim.

Hadi kardesim bunlari yaptin, ne diye 3 dakikalik videoda tum yaptiklarini açikliyorsun ki? "karim odada, zor kitledim, ona surpriz hazirladim, bak bu cibutide seni seviyorum demek, acaba tepkisi nasil olucak huhoho"

Cok buyuk surpriz bravo. Hic haberi yokmus gibi bögürmüstür artik.

Herneyse.

Onu bunu geçtim de niye bana surpriz hazirlayan arkadaslarim felan yok ya? Ben anormalim galiba. "Kimse beni önemsemiyor" diye kodlanmis beynime. Nasil kodlanmasin? Hiç hediye almismi bu kiz? Hiç 5. pastasini uflemis mi? Soran, dusunen yok.

Benim acilen su sosyal medyalardan kendimi soyutlamam gerek zira, insan sagligina bile sukredemez hale geliyor dimi?

Dogumgunude neymis? Gevur adeti.

Hani 5. pastam? (ilk 4ünü buldu sanki...)