vay anasini.

Blog kardes dunya ve icindeki insanlar, kendimde dahil olmak uzere bos oldugumuzu dusunuyorum. Sahip oldugunu sandigim degerlerini bi günde hiçe sayan insanlari görmek ne üzücü. 
Bide su makyaj, moda zimbirtisindan baska biseyle mesgul olmayan insanlari görmekte ayni sekilde. 
Yok efendim su markanin su rujunun bilmem ne tonunu aldim diyenler, resimdekine "kiyafet" demeye bin sahit gerekecegi yerde "aa bayildim" yazanlar... Neye bayildin? Bende bayildim. 
Hep böyle bi batiya özenti, yok pizza yemeler, starbucks kahveleri içmeler.
"Kamil kos bana bi buçuk kiymali pide bide ayran getir!". 
Böyle elestiriyorum felan ama bende bir zamanlar boyleydim tabi, makyajlara ayri bir merak, surekli elbiseler almalar, paralar yatirmalar felan. Simdi vazgeçtim. Sogudum. Bilmiyorum ne soguttu beni ama, sanki dünyada ki tüm bu bos islerden yoruldum. Bizi bunlarla mesgul edenlerden yoruldum. 
Aslinda tüm sorun ne biliyor musun? Hiç kimse ama hiç kimse kendini baskasina begendirmeye calismamali. Giyim, kusam, makyaj bunlari ne için yaptigini iyice bi düsün. 
Ay hadi kaçtim.