I am back!


Durun ingilizce bi baslik atayim dedim. Malum iskoçyalarda bi sene donup, yazin türkïye’de eriyip, simdi fransa’da yavas yavas katilasmaya baslamis durumdayim.
Sevgili kurkçu dukkanim, can cagizim blogum. Okuyanlar kalmamistir buyuk bi ihtimalle olsun. Simdi bombastic bi kaç haberle girisimi yapayim:
Biliyorsun seni ilk askim’a içimdeki nefreti, öfkeyi kusmak için açmistim. Yanarim yanarim, o gunlerime yanarim. Bizimki haftaya evleniyormus, beni de feysbukta dugunune davet etmis. Vay arkadas ben ne aglamistim bunun için. Gitmis burda kremali caramel macchiato varken, oraleti tercih etmis. Bizede “Allah mutlu meeesuuud etsin” demek dusuyor. Tamam duami ettigime göre simdi ana konuya yeniden deginebilirim.
Yillar once baktigim yuzuk falinda, evlilik yasinin 30 çiktigini görünce “oh yaa, ben önce evlenicem, ben önce balayina gidip, fink atacagim” diyerek içim rahatlamisti. Yuzuk fali da yalan çikti. ARKADASLAR YUZUK FALI FASO FISO. Bunu buyuk harflerle belirtiyorum zira, istatiklere göz attiktan sonra hala o yazimin fazlaca okundugunu gördüm. Hain yuzuk fali. Ulan 30 yasinda evlenecek olan benmiyim yoksa?
Gakha.
Simdi dugune araya giren boy boy daglardan oturu katilamayacagim için, ajan olarak kuzenimi yolluyorum. Bana fotograflarla butun dugunu anlatacak. Hayir detaylari ogrenmeliyim, sonuçta ben onunla evleneyim diye zamaninda hatim indirmis insanim. “Sen hatim indirirsin, o baskasiyla evlenir” …
“nikah masasinaa oturdun isteeeei, hiç yoktu hesapta ayrilik bizdeeeei”
Hayat ne kadar tuhaf ya, karsina baska baska insanlar çikiyor ve sonunda asla unutamam atlatamam dedigin seyleri dusunurken kendinde hiç bi duygunun belirmedigini farkediyorsun. Zaman gerçekten herseyin ilaciymis.
Boyle birazcik olgunlasmaya baslayinca, aslinda onemsemen gereken baska seyler oldugunu goruyorsun. Oturup dusunuyorsun: acaba yarin ki dugunde ne giysem? Bu suratimdaki sivilce de ne ? felan…
Neyse. Aslinda o kdr çok anlatacak sey birikmis ki. !
Benimde uykum birikmis gozlerime sip sip J


Opt.bye.kib