uyanamayanlardanim

Saat 2 siralari eve geliyorum. Aksam 6ya kadar uyuyorum. Sonra tekrar 10da uyuyorum saat 9da uyaniyorum. Yemek yiyip tekrar yatiyorum. Saat 12 bucukta uyaniyorum.
Son iki günün özeti böyle. Bok gibi hissediyorum blogcagzim. 
Evet o masaldaki uyuyan güzel benim demeyi isterdim ama resmen kis uykusuna yatmis ayi gibiyim. Of. 
Okulda varmis bugun.
Sinavda cikacak sorulara hazirlanmislar.
Tek hazirliksiz girecek olan benim o sinava. 
Kendimi böyle mutsuz, bosuna yasiomus gibi hissediyorum. Bugün $u ödevi bitirsemde kurtulsam. Sanirim her sinav dönemi böyle hissediyorum. Gerçi sinav dönemini güle oynaya geçiren yoktur ama olsun. Ben derin depresyondayim. Cici parmagimda çizikler var. Yakinda arabesk rapçiler gibi kollarimi çizikleyebilirim. 
Kafamda yagli yikamam lazim.


Ayy Tahsin geliyolar soldannn soldannn.