ortaya karisik.

Ben kimim ? hakettigim seyler neler ? Basima gelenleri ben mi çekiyorum ? Sinav mi ? Yoksa insanlarin kalpsizligi mi ? Ya da ortaya karisik mi ?

Kalktim. Saatlerdir uyuyormusum. Rüya görmedim yine... ya da hatirlanmaya degmicek seylerdi. Yarim saat sonra ders var. Kim gidicek ? Ben gitmicem sanirim. Salmis durumdayim. Hiç bi boka yaramayan dersler, veriler ödevler... sürünün parçasi koyunlar olmusuz. Tmm çok fazla universiteyi birakmis ünlü isadami hikayesi okumus olabilirim ama, olsun. Gaza geldim. Düzene yenik düsmücem. Ne okusam diye dusunmeden önce su verilen saçma ôdevleri bitirmem lazim. Ingilizce mi konussam. Ingilizcem de sanki bok gibi. "anliyorumm ama konusamiyorouuum" diye kendimi teselli ediyorum. Hava da bok gibi. Alistim artik. Usumuyorum bile. Aglamiyorum  da artik. Zerre degmicek insanlara o kadar çok gözyasi akittim ki zamaninda. Tamam lan saka. Duygusala bagladim iyice. Hep bu merkür, hep bu dolunay. Hep onlar suçlu.
Bu zaman nasi hizli geçio ya ? Buraya geleli 2 ay olmus. Ne zaman oldu noldu anlamadim ? Planladigim hiç bi bok gerçeklesmior. Dün fransizlar havaifisek gosterisini izlemeye gidiceklermismis. Ben gitmedim. Sonra "yok amann nie yalnizim ? Nie bahtsizim böhûhü". Aman bok yesinler iki yüzlü insan toplulugu iste. O dio onu sevmiorum oteki dio onu gormeye tahammulum yok sonra hoop beraber aktiviteler... 
Kafam bir milyon. Sacma sapan düsünceler. 

ha bide, niçin kimse bana verdigi sözü tutmuyor ? 
ya da, ben kendime verdigim sözleri ne kadar tutuyorum ?