ben yare haber saldim, cevabini göndere

"Motor geliyo motor, hani bunun bacasi, evde kalan kizlarin sen olasin kocasi"

Zihnimin arka fonunda bu sarki çaliyor. Uyuyamiyorum, uykum var ama olmuyor. Dertli misin ? Ne düsünüosun ? diye sorsan biseyde yok. Bildigin hiç birsey düsünmüyorum. Mal gibi perdenin arasindan sizan isiga bakiyorum. Yani bakiyordum. Belki uykum gelir ve ben uyurum diye altim elimin altina bilgisayari. 
Uyumadan once kurulan hayallere dikkat. Beynimiz teta dayken mi alfaydayken mi ne bilincaltina kodlaniyormus biseyler. Daha hayattan ne istedigimi bilmedigim için hayalde kuramiyorum. Simdi saçma sapan bisey gerçegim olmasin. Giden mi geri gelsin, gelen mi  gideni gömsün bilemedim. 

Okulda bok gibi gidio he bu arada.

Ben en iyisi simit satmaya devam ediyim.
Of neyse ekranin isigi gözümü aldi. 


-iyi gibiyim, yaklasik 3 bucuk saat sonra kalkip ise gidicem. Ama iyiyim ya-