yüzüme karsi "ögrenirsin" diyorsun ama, sanki gözlerin "salak" der gibi gibi

Safinaz (Biaaaç) : Kendisi bana çok sey ögretti simdi hakkini yemeyeyim. Ilk gün gittim, kadin bagel'in kurucusunun anasini bacisini soyunu sopunu bana anlatti. Sonra kahve yapmayi ögretmeye çalisti. Yani normal bi insan aslinda hemen ögrenebilirdi. Ben son yillarda yasadigim algilama kitligindan ötürü baya zorlandim. Hayir bu isi zorlastirmislar arkadas ! Capuccino, Macchiato, Latte, Americano bilmemne. Hepiniz aynisiniz iste. Yok kimisinde kopuk olcak yok kimisinde azcik kopuk olcak. Bi kere espresso ve macchiato arasindaki farki anlamadim. Yani köpüklü espresso istiyorum dese olmuo mu sevgili müsteri ? Neyse. Kadin tam bi temizlik hastasi. Orayi sil burayi sil. Pliz pliz pliz. "la bi sktir git basimdan" da diyemiyorum. Aslinda diyebilirim. Nasilsa anlamaz. Neyse bi dahaki sefere söylerim. "What" diyince de "ohh nothing I am talking to myself" derim. Sonra bana bi "gerizekagggli" bakisi atar. Bugün buzdolabina biseyler yerlestirdim. "ne bu kübra ortaligin hakkindan gelmissin " dedi. Söyledigi cümlenin kafamdaki çevirisi o. Napim arkadas ! hayati senin kurallarinla yasicak degilim ya... Ha kural demisken, kurallara takmis kendisi. Lan 2 metrekarelik alanda calisiyoruz, iki tane sisko kisinin birbirinin yanindan geçmekte zorlanacagi bi alan, temizlenecek bisey kalmamis, gelen gidende yok, karnimin zilini susturayim diyerek kiyida kucuk emrah gibi yere çömmüs sandviç yiyorum birden tepemde belirdi ; " kubra did you read your contract ?" - yes ? - you are working 6 hours today, (neyse devamini turkçe sey edeyim) mola vermemen lazim, yani yemekte yememen lazim, ha bugunluk tamam ama aklinda bulunsun diye söylüyorum. - LAAAAN BABANIN MALI SANKIII 
O aksam isten ayrilmaya karar verdim, bekledim eve geldim, bi bok yapmadim sonra eger çalismazsam çok fazla boslukta olacagimi ve ayriyetten annemgilden para dilenecegimi düsünüp içimden bir "görürsün biaççç" dedikten sonra kaldigim yerden devam ettim. Simdi kendisiyle iyi anlasiyorum çünkü kendisini hiç görmüyorum. Sükür sabahlari çalisiyorum... (iyyy yarin sabah tam 5 saat bu biaaçla birlikte çalisicigim unutmusum, basa gelen çekilir.. -_- ) 

Sükran :  kendisine koydeki komsu kizinin ismini verdim çunku tipatip benziyorlar, renkli gözler kalin dudaklar, hacimli bir vücut ... Kadin sessiz sakin fena degil ama benden pek hoslasmadigi belli, yazik  sabahki butun sakarliklarimi bu kadin duzeltiyor, ve ben varken ekstra çalismak zorunda kaliyor o yüzden eger bi gün popomda senin tepigini hissedersem sasirmayacagim sükraaan. 

Kürdan : sevdigim elemanlardan, agzi var dili yok oh. Yani konusuyo galiba ama duyamadigim için gulup geçiyorum. Cocugun 24 yasinda oldugunu ogrendigimde bir "oha" demistim gôzlerimle. Kendisi 16 tas çatlasin 17 yasinda gösteriyor. Bu arada giyim kiyafet saç bas ne kdr önemliymis tekrar kanitlamis oldu. Geçen normal kiyafetleriyle saçini jölelemis bi sekilde gördüm "iyimis len çocuk, umarim onu terkeden kiz arkadasi kafasini duvarlara çarpip beyin kanamasindan ölür" dedim.

Tayfadaki diger isimlere sonra deginecegim =)