sanki felegin sillesini yemissin gibi gibi

kaymaksiz kadayif gibiyim. O yemek davetlerinde, davetlilerin yemedigi ama ev sahibinin baska tatli yapmaya üsendigi için üzerine serbet döküp misafirlere verdigi ama kimsenin dokunmadigi gevis gibi olan kadayif var ya... aynen öyleyim. Bu daha kötü. 
dertler derya olmus bende bir sandal. Firtinanin ortasindayim. Yavru vatan zaten kan reva içinde, ana vatan desen parçalara ayrilmak üzere. Ekranimin  bir kösesinde sevdicegim var. Dün ona sinirlenip, salak kizlarin yaptigi gibi tüm sosyal medyamdan onu men ettim. Bugün saçmaladigimi farkedip selam yazdim. O da selam yazdi. Sanirim feysten instagramdan sildigimi farketmedi bile. Aa twitter dan silmedim ordanda sileyim tam olsun. Neyse. "Seni oralardan sildim ama galbimden silemedim yar, ah le le yar". 
nasil bir ortamdayim neler oluyor napiyorum ? bidahaki yazida açiklicam. Simdilik domalak gibi odama tikilmis uzerimde kat kat elbise yamisiyorum, az önce çorba içtim kusucam. Kalmasin çöpe gitmesin, çöpe gidecegine mideme gitsin dedim ve yedim.  
Ahh Kûbra Ahh.