iskembe

Her gece asagidan acayip sesler geliyor. Daglis amca hümkürüomu osuruomu anlamiorum. Galiba hümkürüo. O kadar gaz ancak bi balondan çikar bi insandan degil. Bu arada osuruk demisken, ben ne zaman tuvalete girsem kesin yan odadaki çocuk kapiyi zorluyor. Ya da benden önce davranip tuvalete girmis oluyor. Hayir nasi vucudumuz var böyle. Nasi siçma saatlerimiz dakkasi dakkasina tutuyor anlayamiyorum. Geçen tras olayim demis lavabonun içine siçmadigi kalmis. Her yer tüy kil öyk. Kapisini tikilayip su lavaboyu buldugun gibi birak g*t ! diye bagirmamak için kendimi zor tuttum. Diger kizin yüzünü gören cennetlik. Kizin bi "hayaa" deyisini duyuyorum o kadar. Sesi var cismi yok. 
Feysbukta dolandim biraz. Herkes mutlu herkes sevisio herkes yiyip içio gezio. Bense iki aydir burda bulunmama ragmen henüz iki caddesini görebildigim Edinburgh'ta, dolaptaki iskembe corbasini içmek için Daglis ve Monikanin uyumasini bekliyorum. Uyuyun. Rahat rahat mutfakta gazdaklanayim. 
Radyoda eslik edemedigim bi sezen aksu sarkisi çaliyor. 
Simdi Zeki Müren... "elbet birgun bulusacagiz" bulusunca suratina tepigi yiceksin elbet.. elbet birgün o gözlerini morartacam gözlerimi kizartan gözyaslarima sebep oldugun için. Elbet birgün yasattiklarini kendin yasayacaksin. Elbet birgün çabalarinin bosa gittigini göreceksin. Elbet. 
Simdi Volkan konak "dido" çaliyor. Nanina didoo didoo anam didoo. Bu sarkidan bisi anlamiorum neyse. 
Düsündûmde millet kilo alir, göbek yapar, göt yapar, basenleri siser. Bense yanak yapiyorum. Yakinda aynaya sigmayacak yüzüm. 
Bisey daha farkettim "su an nerde olmak isterdin ?" sorusuna verecek bi cevabim yok. Neresi bana huzur verebilir ? Iskembe corbami içebilcegim mutfak ? dalgalarin sesi esliginde yildizlari sayacagim bi pasifik adasi? ( bunu kim istemez dimi ? Aç bi sirilti sesi çik balkona yildizlari say, g*tün donsun geri eve dön). 
Neyse uyudular galiba. Ben kaçtim. 
Buralarda olucam