di pörsin yu hev kold.

Ken not bi riiçt at dı muumınt piliiz tray nevır ıgeyn. 

Güsel olacagim. Suratima üzerinde "relaxing" yazan bi maske yapistirdim. Yeni yüz nakli ameliyatindan çikmis hasta gibiyim. Jelibon paketimde bitmek üzere. Son 2 tane sari, 1 tane yesil bi tanede kirmizi ayicik kalmis. 

Simdi yüzümü yikadim geldim. 1 tane yesil ayicigim kalmis. Diger 3unu yuzumde maske varken çigneyemeden yuttum. Yüzüm yaniyo. Umarim yarin sabah geçer, yanaklarim kizarmis. Hani "relaxing" maskeydi aq.Siçti suratima. Herneyse bok gibi hissediyorum. Hersey bok gibi gibi. 

Bugun magazaya gittik Monika ve Daglis'la. Adam niye kanser olmus anladim. Arkadas bi insan yoldaki tüm diger sürücülere söver mi ? Hiç durmadan bunu yapar mi ? Yapan varmis meger. 
"O. çocuguuu pezevenk "gibi kelimeler kullansaydi çekilmezdi yolculuk. Ama o tiz ses tonuyla "idiot, son of a bitch" diyip durdu. Bende arkada gülümsedim. 
Sonra eve geldik. Odami süpürdüm. Bugün ders çalismak için isten izin almistim ama ders çalismak disinda herseyi yaptim. Monika sushi yapti zikkimlandik sonra cheesecake yapti. Corba yapmis içine domuz katmis yiyemedim. "Azicik kattim bisey olmaz annene soylemezsin" dedi. Ne annesi la ? Annem dio diemi domuz yemiorum ben ? Peh. 

Odama çiktim. Biraz felsefik konusmalar yaptim..
Dün tüm aksam acikli sezen aksu sarkilari dinlemistim "Sende benim kadar gerçekleri görüyorsun, beraber olamayız benim gibi biliyorsun, bir başka dünyanın insanısın yavrucağım...." 
Az önce Oguz yilmaz dinledigimi farkettim " sen sehirli ben köylüyüm, sen atlas ben hali miyim ? Sen öyleysen ben böyleyim, sen gülsün ben çali miyim ? 

Bugün spor salonuna gittik ev sahibimle. "Hayirdir niye 55 yasindaki ev sahibinle takilion ?" diye sorabilirsin. Ya onun ruhu genç ya benim ruhum yasli. Bilmiyorum. Gülmek istemiyorum, kimseyle konusmak istemiyorum ve dahasi o derslerle kafayi yemis fransiz gerzeklerle takilmak hiç istemiyorum. 
Iki üsenik olaraktan bidaha asla spor salonuna gitmeyecegimizi biliyorum. 
Yolda giderken Monika "ee seninkinden haber var mi" dedi. "No, no, no" dedim mazi kalbimde yara. 
"oo just say fuck u bastard, you are beatiful you'll find better" diyerek yarama merhem oldu saolsun. 

Son of a bitch.