working hard.

Ne moddayim ne haldeyim bilemezsin blogcagzim. Bogazim yaniyor. Burnumdan sümükler siril siril. Bu insanlara ayak uydurayim derken kendimi perisan ettim. Az önce asagida corba yapayim dedim, çorba tasti. Ekmek makinasina ekmek atayim dedim ekmek yandi. Sanki böyle yasamak istedigim hayattan uzak gibiyim. Arkadaslarim olsun, hergün disarlarda olalim, yiyip içip kopalim ? Onuda istemiyorum. Bir arkadas olsun pir arkadas olsun. Neyse sanirim bundan sonra tek arkadaslarim is yerindeki sandviçlerim. Bu arada hergün 6 saat çalisiyorum. Yahu parami alabilsem yine böyle bir güven, bir eda, bir ihtisam gelecek. Ama o da yok. Tee haftaya pazar alacam. Bide bugun makine gibi konusan, temizlik hastasi bi kadinla çalisicam. Biyk. Kadin tüketti beni. Oh diyorum müsteri yok suraya durayim iki uç bisi içeyim. YOK. "Oh you can clean here, you can do that bla bla bla" bende : "you can çeneni kapatmak" diyorum içimden. Neyse onu geçelim. 
Okul basliyor bu hafta. Gitmeye karar verdim hayret. Aslinda geçen haftada gidicektim. 3 saat dersim vardi 2sini kaçirdim. Seneye süper bi baslangiç yapiyorum :D

Haydi hayirlisi...