maceraya devam.

Okula gittim. Kagit ve kürek islerim vardi. Kagidimi imzalattiktan sonra kürek kismina geçtik... O bnm sinifimdaki fransiz kizla bulustum. Yanina takmis baska bi fransiz saliniyolar. öf bi saniye ev terligim bilgisayrimin yaninda düsüp bayilazaaam simdi. 
Neyse b*k gibi kokan iki günlük terliklerimi uzaklastirip devam ediyorum. 
Bi kaç tane daha fransizla tanistiktan sonra, tüm senemi bunlarla geçirmek istemedigime karar verdim. takmislar partide parti. Bi durun la. 
Otobüse bindim. Aglicam nerdeyse. "Allahim nolur bana bi mesguliyet ver, iyi insanlarla karsilastir" diyorum. Zenci bi tane çocukla sohbete daliyorum. Turk kahvesi içme istegim yükseliyor. Türk marketinin yerini soruyorum. Pakistanli bi arkadasi daha biniyor otobüse, benle türk marketinin önüne kadar gelip ugurluyor. OMG. Her yer çibik kraker, cips, pizza kraker, topkek dolu. Cennetteyim. Aliyorum ne varsa. Kasaya gidiyorum. Kasada arka sirada olan bir mösyö part time is istermisin diyor. "Eveeeeet" diyorum içimde. "Olabilir" diyorum disimdan. 
Ve ertesi gün ise basliyorum. 

Yarin aksam buraya geleli bir hafta olucak. Daha anlaticak çok sey var. Simdik bu kdr. 
<mucuk mucuk.
Sucuk. 

Sucuk varmiydi ya türk marketinde ?