Ve burdayim.

Sicaktan betimiz benzimiz atmis bi halde araba yolculuguna devam ediyoruz. Yunanistan'da gemiyi beklerken milletle kanki oluyoruz. Bi tane aile tanidik, iki çocuklu genç bi kadin. 3-4 yasindaki Büyük çocuk sürekli gelio bana çatio felan. "Lan bi git" diyorum içimden. "Aaa yapma bak annene kos bakim" diyorum disimdan. Sonra yanima oturup, agzini köpürdete köpürdete köyde babasinin bi yilani yakalayarak onu korkutmaya çalistigini, babaannesinin bi ugur böcegini ezdigini, tavsanlari yakalayip kafese attiklarini, karincalari çok sevdigini anlatti. Iki dk sonra karincanin birini hunharca terliginin altinda ezdigini gördüm. Neyse. 
Bu çocuklarin sürekli bana yeltenislerini anlamiyorum. Bisey çekiyor galiba. Aura kanallarim açik olunca iyice is zivanadan çikti. 
Ama sonra aslinda çok sevdigimi farkediyorum. Kuzenlerimide öyle. Yolculuk boyunca 9 yasindaki kuzenimi isirdim, öptüm. Nasilda egolarimi sisirdi ufaklik. "Cok güzelsin, çantan çok güzel, bilgisayarin çok güzel vs vs. " Lan simdi farkettim anca sahip oldugum seylere güzel demis pislik. Neyse olsun yinede sevindirdi beni. Abisiyle babasi disarda uyuyup dinlenirken ben de bir "ohh" çekmis ön koltukta "uyku keyfii" selfisi yapmaya hazirlaniyordum ki, yaklasik 4 saattir uyuyan kuzenim "Rahmi iyi misin?" dedi. "Iyiyim aq. Rahmi'ye benzer bi yanim mi var ? ben Kübra ablan" diye çikistim. "Arkaya gelsene kabus gördüm" diyiverdi. Terlemis suratina bakip acidiktan sonra kollarima aldim ve uyuyusunu seyrettim. Masum masum. Rüyasinda ikimizin dinlenme tesisinde tuvalete girdigimizi, ve tuvaletin birinde asilmis birini gördügünü, daha sonra birinin beni yakalayip boynuma ip dolayip tavana astigini ve bagirsaklarimin yerlere döküldügünü görmüs. Lan insan bi beni gelinlikler içinde felan görür. 
Neyseki böyle böyle 4 gün geçti. Ama belki ömründen 4 gün gitti. Heralde 4 gün gitti. Yani niye kendimi aptal bi yolculuk için yipratayim. Zaten 4 gün yiprattim yeter. Eve gelisimle nasil mutlu oldugumu anlatamam. özledigim kiyafetlerime kavusmak, ayiciklarima, ev terliklerime... herseyimi özlemisim. Bide annemgil hala Türkiye de olduklari için annemin yataginda keyifli bi sekilde uyuyorum. Yasasin kürkçü dükkanim. Haydi son 2 hafta ;) Sonra gelsin iskoçya nin bok gibi havasi.