uyusukluk sendromu

Sorun tespiti yaptim ve ilk siraya benim "uyusuklugum" geldi. Evet uyusugum. uyusukluktan kastim, "ayy kim yemek yapcak atistirivereyim bisey " ya da " ayy kim ugrascak disari çikivereyim böyle" degil. Bi problemi sündürüyorumda sündürüyorum. Sizin okumaktan biktiginiz benim yazmaktan biktigim ve "bitsin artik bu çile" dedigim staj raporumun sunumunu hala hazirlamamis, yarin ki sunuma "he ? Sunum mu varmis ? aa aa bide bunu geçemezsem diplomami vermiolarmiymis ? Coook ayip" modunda gidecegimi kabullendim. Cunku olmuyor. Yapamiyorum. Son ana birakiyorum. Oturmus "yarin sabah çalisirim yea. Nasilsa sinav 2de " diyebiliyorum mesela. üzerimde asiri bi rahatlik ama ayni anda bi yerlere gömmeye çalistigim bi streste var. Malmiyim neyim. Yap iste 2 hafta önce kurtul rahatla. Türkiye'de satin aldigim 15 tane romani bitirme istegime engel olamayip 3-4 tanesini bi çirpida okuyuverdim. Keske böyle bi isim olsa. Sürekli kitap okusam. Oh. Hayal dünyamla bas basa kalsam... Ama yok.
Halledilmesi gereken isler var... Bi türlü halletmedigim. Aslinda bi ucundan baslasam devami gelecek ama yoook. Olmuyor. 

Malim ben ya. Kesin yani. Bunun baska bi açiklamasi yok.