son gün...

Uykusuzluktan geberiyorum resmen. Amcam dün panik halinde " kubra yarin sabah 8de hazir ol geliyorum" dedi. Beni uykumdan etti. Cocuklarini uykusundan edememis, 12de geliyorlarmis. What the hell ? Gözlerimin altinda torba degil çuval olusmus resmen. Hortlak gibiyim. 12de gelecegini söyleyince "ben bi yarim saat kestireyim eheh" dememin ardindan " simdi uyuma seni hayatta uyandiramayiz, arabada yunanistan'a kadar uyursun zaten" tarzinda bi tepki aldim. Uyumakta yasak. Arabada Ankaranin baglari gibi büklüm büklüm nasil uyuyacaksam ? Neyseki iyiki amcam varda bana ve 3 bohçama arabasinda yer veriyor. Evet bohça yaptim çunku esyalarimin daha az görünmesini istedim. Bu arada uçak biletleri uçmus durumda. Fransaya gitmek için kim 400 € verir lan ? (Ben vericektim amcam olmasaydi böhüyt) 
.... Keske dün küçük sapli tencerenin içindeki sir agdayi bosaltmasaydim. Agda felan yapardim simdi... 
Bu arada telefondaki interneti son damlasina kadar bitirmek için bekliyorum, zira benim güzel küçük paketim bugün son buluyor ==> Sinirsiz internetli günlerimi özledim. Ya da internete baglanmayi istemeyecek kadar hayatimin dolu dolu oldugu dönemleri... 

tatil nasil mi geçti ?
Fena degildi. Diger senelere benzemedi sanki. Ailede herkes bagimsiz. Döndüm dolastim yine yalniz kaldim. Annemle ablam Karadeniz turu yapiyorlar. Annem feysbuka hergün " buralar süpeeeerr" basligi altinda 50 tane fotograf koyuyor. Ablam her fotografta ayni tisörtüyle görüntülenmis. 
Babam desen, kendi çapinda yeni ailesiyle keyif sûrüyor. Abim Fransa'da yollarimi gözlüyor, ha pardon benim degil, benim yemeklerimin yolunu gözlüyor. Neyseki annem çantalardan birine iki kilo bulgur koymus. Yufka ekmekle onu yeriz artik abimle... soganida kirdikmiydi yanina tamam ! Bu arada burdan bulgur gôtürüyoruz evet çünkü Fransa'da bulgur yok. Cerezde yok, sakizda yok. Dagin basinda yasiyoruz.... (her sene bi kösesinde bulgur, tarhana vb. seyler tasimaktan çok bunaldim. evet! cünkü benim narin ve özel Chaneldir efendime söyleyeyim dior kiyafetlerim valizden çikinca tarhana kokmus oluyor ).... Ne aci dimi ? Allah baska dert vermesin.