nelere yanmadi ki bu gönül ?


Ayrilik acisi yüregini daglarken onunla karsilasmak kötüdür. Sen acidan yemeden içmeden kesilmisken ;  onunla ve elindeki koca bir dürüm dönerle karsilasmak daha kötüdür. Emin ol. 
"Nefes alamadigim günlerden bitanesi. Kiz kiza okula gidip kahve içmeyi planliyoruz. Evet çünkü biz okula okumak için degil, kafeteryasinda capuccino içmek için gidiyoruz. Yolun karsisinda mahsun suratiyla, daha dogrusu az evvel yakaladigi avini yemek için sabirsizlanan bir aslan edasinda geliyor. Elindeki kolumun uzunlugundaki dürüme bakmaktan, bana bakip bakmadigini göremiyorum bile. OHA ! Ben bir haftadir bir lokma ekmegi yemekte zorlanirken, o kol gibi bi dürümü cuklanmak üzere. Pes diyorum pes. Insan birazcik aci çeker, yemeden içmeden kesilir. Istahin yerinde olmasi bi  mutluluk göstergesi degil midir ?... Bu olayin üzerine  iki gün üst üste rüyamda dürüm döner görüyorum..."

Ve günler sonra "kol kebabi" adini verdigimiz dürümü gülerek hatirliyoruz.
Ah anilar.