hahahay çok sükür dostlar


Artik bende diploma sahibi bir vatandasim. Napilir peki bu diplomayla ? -Hiçbirsey. Iki senelik diplomayi kim ne yapsin yahu. Su iki sene içerisinde ne ögrendin deseler kakalak gibi kalirim. Hiç bisey ögrenmedim. Ve ögrenmemeye devam ediyorum. Okul bence artik zaman kaybindan baska bisi degil. Hele ki benim gbi ne okudugu belirsiz kisiler için. Bu yazki top on listemizdeki birinci soruda yine " sen okulu bitirince ne olcaksin ?" sorusu yer aliyor. -Elinin körü olcam ok ?
-abingili evermiomusunuz ?
-babanin yeni karisini gördün mü ?

ve -kilo mu aldin sen ? sorulari top on listemizde yerlerini aldilar. 
-kiz arastiriyoruz bakalim...
-hayir görmedim ama babamla görüstüm.
- eheh yok ya birazcik göbek yaptim o kadar (nolmus 65 kg olduysam hiii nolmus ???)
cevaplari yerlerini aldilar... 

Su an tam istedigim gibi bi tatil yasamaktayim. Kitap okuyorum, video seyrediyorum ve yemek yapiyorum. Dahasi su lanet olasi STAJ macerasi bitmis bulunmakta...
Lakin tam rahat nefes alacakken bide su Iskoçya meselesi çikti basima. Yahu arkadas, sanki canim gitmek istemiyor. Yeni ortam, git alis bilmemne. öf. Kitaplarimla beni bi odaya kilitleseler ne güzel olurdu... Dün "Menekse Kokulu Hikayeler"i bitirdim. Ondan önceki gün'de Agafya'yi. Simdi "Mutluluk böyle birsey" adli bi kitap okuyorum. Sirada "Ayni yildizin altinda" adli kitabim var. Ondan sonra Grinin elli tonu serisi var. Var da var. 
Neyse birazcik daha mayisayim. Zaten bu sabah 7de kalkmamda bi anormallik vardi.