10 Agustos 2014

Hello evribadi.
Internetim yok bahtsiz bedevi gibi dolaniyorum. Bol bol kitap okuyorum, yazi yaziyorum ve carsida ablamla para harciyorum. Evet tüm aktivitelerim bunlar. Halbuki wismardayken nasilda gerile gerile bodrum a gitcem, karadeniz turu yapcam diyordum. Simdi ise anca toki mahallesini turluyorum. Bazen konustuklarinla yasadigin seyler bir olmuyor…
Feysten uzak durmaya çalisiyor, ayagimi anca bizim lavaboda islatabilmis olmanin verdigi hüzünle baska alemlere daliyorum. Ulan televizyonda da bisey yok. Insanlar hiç tatillerini evde geçirenleri dusunmemisler. G*tler.
Neyse bu arada, degisim sürecime az kaldi dostlar. Ablamla hacamat yaptiricam Sali günü. Daha dogrusu yaptiramicam cunku adet olucam. Evet adet olunca yaptirilmiyormus ühû¨hu¨h^. Olsun bi umut randevu aldim.
Ardindan istanbul’a gidip reiki dersleri alicam. Auralarimi çakralarimi açicam. Bu reiki seysinide ablamla televizyonda duyup yapmaya karar verdik. Hacamat meselesini dün annemle  flash tvde izledikten sonra (evet ilk defa halay çekmiyorlardi !!! ) ablama israr ettim randevu almasi için. Bu aralar ne duysak uyguluyoruz vallahi. Biri çikip kolunuzu kesin dese onuda yapacaz mazAllah! ¨
Ablamda garibim dislerini beyazlatmis ama disetlerini morartmis. Kocasindan zulüm gören, agzina yumruk yemis kakilmis gibi dolaniyor ortalarda ve sürekli “dislerim beyazlamis dimiiii ?” diye soruyor. Bizde söylüyoruz. Beyazlamak ta ne, morarmis bile =)))))
Bu arada iyice domalak gibi oldum. Midemede bi haller oldu. Tika basa dolmadikca rahatsizlik veriyor. Duygusal açlik mi yasiom lan yoksa ?
ZEZAI nerdesin ? Zezai diyorum evet. Cnku sinirlendim. La bizim köyde herkesin elinden telefon düsmez. Cocuk köyde yasadigi için haber alamiyoruz. cancagizimla telepati yöntemiyle anlasiyoruz. Arada bi ayagina mektup baglanmis bir kus konuveriyor pencereme…
Abi bu nasil bi iliskidir nedir la bu ? Aysenur Metinle günde 50 kere konusurdu. Dün birazcik kafama takip bu durumu, kendimi degersiz hissettikten sonra bugün gayet iiyim aslinda. Neden konusamiyoruz diye tripte atmadim simdiye dek. Valla lan ! Eski ben degilim sanki. Ya da asik ben ? Hmm kimbilir. Of ya.

Ne diom la ben ? nyse gdim kitap okuyayim/ böhühüh