mim mim :)

Hello evribadi =)
Mimlenmisim teeee uzun zamandan sonra =)
http://muptezelll.blogspot.com.tr    tarafindan =) Kendisine tekrar tesekkur ediyorum


Ask : Bulmasi zor, kaybetmesi kolay. Öyle bi mutlu eder ki gökyüzünde uçarsiniz, öyle bi üzer ki yerden dogrulamazsiniz. Acisi mutluluktan daha agir basar genelde. Hele ki karsiliksizsa.. vay halinize. Bence insan kalbini bundan uzak tutmali. 


Hayat : Olaylar ve alinmasi gereken dersler. Alinamayan dersler, tekrarlanan olaylar. Hissedilenler hep ayni... Kisiler farkli. 


Umut : Hersey için umut vardir. Imkansiz diye bisey yoktur ve umudunu büyütmek ya da ört bas etmek sana kalmistir. Umut etmek çogu zaman aci vermistir bana. Bazi seylerin olmayacagina dair hislerimi besleyip büyüttügüm umutlarla bastirip daha sonra anyayi konyayi görmüslügüm vardir. Bence umut da etmeyelim. 


Aci : Inancini yitirmek ya da dogrulari görmek. Hayal kirikligi, pismanliklar, yalnizlik... Kisacasi Hayat = Aci 


Gülmek : Genelde çok gülerim, insanlar beni hayatla dalga geçen, herseyi tiiye alan biri olarak görür ama gözlerimin içinin gülmedigini kimse farketmez. Zaten ben bile unuttum nasil oldugunu. 


Böhühü çoook karamsar bi yazi oldu gençler. Takmayin hayat bu. Her yasanan, her aci, her hayat dersi bizim için. Mutlulugumuz için. Belki bigün mutlulugun ne oldugunu anlariz da, çok geç olmaz. 


Kendinize cici bakin.

Unutmayin.

Gülümseyin.

Belki gülüsünüze biri asik olur ve siz askin, hayatin, umudun, acinin ve gerçekten gülmenin  ne oldugunu anlarsiniz.