ders : communication

Ne diyo bu kadin. Kültür mültür. Az önce burnumun dibine giriyordu; örnekleri benim üzerimde denemesini anlamiyorum. Agzimiza siçacakti, geçen hafta derse gelmedigime sukrettim zira kendisi 45 dk. boyunca ogrencileri bekletmis.Bekleyenlerin acisini paylasmak adina az önce bize  kendini affettirmek için ismarlamayi teklif ettigi dondurmalardan en pahalisini yedim. Böhühü. 
Aksamin 6sindan 7 bucuga kadar dersmi olurmus? Bu ders "hayatinizi karartmayaa geldimm" diye bagiriyor sanki. 
Aksama ne yicez acaba ? Yemek mi önemli, birlikte yedigin insanlar mi ?
Acaba su çinli çocuk ülkesini özlüyor mudur ? L. denen haksizlik ettigim kiz, yanindaki çocuktan hoslaniyor mudur ? Su alman çocuk gözlerinden zeka fiskirdiginin farkinda midir ?
Ben neden uzun zamandir kendimi dünyanin en aptal insani gibi hissediyorum ?

Hayal kurmuyorum, hayal kirikligina ugramamak için..
Sabah kalkiyorum, öglen ne yesem diye düsünüyorum..

Bosluktayim.