yagmur agliyor

Yagmur aglamiyor. Gökyüzü yeryüzüne içinde ki tüm öfkeyi bi anda kustu benim dün limanda kiçim donmus bi sekilde kustugum gibi.. 
Gökyüzü öfkesini dindirmeye çalisirken, ben "diiiit diiit diii diitt lanet olsun bu hayat lanet olsun bu sevgim, askim Leyla" adli parçayi mirildanarak okula geliyordum. Evet arada sirada okula gelirim. Sanirim artik hep gelicem zira yapacak baska birseyim yok. Ne harcayacak bi para, ne yûzüne gülûmseyecek bir insan... 
Oturup biriyle konusasim da yok. Zaten ben kütüphane ye staj raporumu yazmaya gelmis, blogta yazilar yaziyorsam yolunda gitmeyen birseyler vardir. Var tabikide. Yurudukleri yol düzgün olmayan, kendi yoluma düsmüs insanlar... 
Bide tüm vücudumu saran bi soguk hava dalgasi.. "hasta olucaksin" sinyalleri.. Iki gündür yagmurda islanmalarim.. Acimaya baslayan bogazim... aklimda " bu aksam ne yesem?" sorulari... 

Reweye gidip patates almaliyim, dolapta bi kaç yaprak marul, bir dal yesil sogan ve 3 domates kalmisti... Misir patlatir duygusal bi filme bakip aglarim.
Ouw yeah. Muhtesem bi cuma aksami depresyonu beni bekliyor. Hayir arkadas hava güzel olsa gidecem sahile kitap okuyacam. Bu havada degil sahile gitmek insan bakkala bile gitmeye üsenir. 

Ama aslina bakarsan su anda keyfim yerinde sayilir, kutuphanede cama vuran yagmur damlalarinin cikardigi sesler esliginde yazi yazarken, bir yandan düsünüyorum yan masadaki sortlu kizin hangi gezegenden geldigini... Acaba karsimdaki kizil yapraklari agaç ona öküzün trene baktigi gibi baktigimi farketti mi ? Su içsem mi ? Içsem çisim gelir mi ? Tuvalete gitsem biri bilgisayarimi çalar mi ? Acaba binanin önünden geçen kivircik kafali çocuk birine asik mi ? Su geçen çinli kiz ülkesini özlemis midir ?

Acaba ben ne zaman ders çalismaya baslicagim ? 

- cevabini bildigim tek soru : yumurta kapiya dayaninca bebegim-