yuregimin kiyisina vurdu minicik bir dalga..

susmaliydim.. tutamadim kendimi..
bi canim var feda etsem sevdami bilemezsin..
bi acim var anlatsam önünü göremezsin..

Herkes unuttu gitti.. Ben de unuttum herseyi..
Bari sen unutma beni..

Saat olmus 2. Efkarlardayim. Efkarlarim karsiki daglara.. Içimdeki dalgalara.. Ne diyorum ben Allah askina ?

Bence artik karsima çikan herkes odun familyasindan olmamali abi. Hayir bu nedir ya ?
Acilen okuldan birini begenmeliyim ki okula gitme istegim olsun.
Bu arada burda ortamlar çok karisik. Insanlari tanimak güç. Bi gün böyle bigün söyle oluveriyor bazilari. Aklimizda "naptim lan ? " türünden sorular birakarak..
Zeynoyla bizi bir "gezi" telasesi sardi sormayin gitsin.
Milano ya ucuz bilet bulduk. Sanirim oraya gidecez. Fakkirizz abi. Te amo. Where are you Valentin ? Pedro ?

Ne diyom ben ya.

Ayhhh kal geldi.

Sanirim buraya geldim geleli bi 5 kilo aldim.

IIIIIIIII