saka gibi..

vay arkadas ben buraya geleli 1 ayi 3 gün geçti. What the fuck ? Gözümü açtim kapadim nisandayiz. Bu arada bayadir hatta baya baya olmus yazmayali. Cooook seyler oldu sevgili blogcagzim. Aysenorrr benim kuzucumm bidenemmm geldi. 21. de burdaydi ve dolu dolu bi haftasonu geçirdik. Sezai ile Hamburg a gittik önce. Bildigin cennete düsmüs gibi oldum. Sokagin birinde dönerci, köfteci, türk marketler, kontörcüler, nargileciler felan görünce "noluyo lan biz trenle turkiye ye mi geldik ? " demedim degil. Sonra türk marketinin birine dalip, Fransada kuçuk sehrimizde yiyemedigimiz helal jelibon stogu yaptim kendime. Dünyanin en mutlu 20 yasinda çocugu olarak kendimi havaalanina attim. Kuzuma kavusmamiza saniyeler kalmis, Sezai ye heyecanli oldugumu çok fazla belli etmemeye çalisarak, bekliyorum. Bi baktim geliyoooooor veee MUTLU BASLANGIC. Mutlu son demiyorum, cunku bu sadece bi baslangic. 
eve geliyoruz. Ayni pijamalari giyip uyuyoruz. Kalkiyoruz. Hep beraber kahvalti yapiyoruz. Sonra Lübeck'e çikiyoruz. Ve muhtesem bi gunden sonra kendimize geliyoruz. Yahu o aralar yazmaya vakit bulamadim detaylari kafamda yasayabiliyorum iste... Ama müthisti.. Tekrarini bekliyorum kuzumun gelmesiniii.. 



- mutlu ama hüzünle karisik özlem dolu bulutlar tepesinde-