haydi halaya, haydi Italya ya..

O gün geldi çatti. Yarin aksam Milano'ya uçuyoruz. Ve sanki ben hiç hazir degilim. Degilim tabi abi. Daha adet olcaktim onuda olmadim. Sanki böyle hapsurasin gelirde hapsuramazsin ya.. Aynen öyle hissediyorum. Bi kipirdasma var ama ortada bisi yok. Genelde bu durumlarda gelmekte kararsiz olan hapsuruk geldiginde  bir kasirga misali evin çatisini göçürür. Umarim adetim için ayni sey olmaz. Beni göçürmez.Ulaann ulaaan belkide hayatimin tatiliydi... Roma sokaklarinda "Zeynepp acilen bi tuvalet bulalimmm " diye ortalarda dolanmak istemiyorum.. 
Evet delirdik.
Cunku ucuz diyerek Milano'ya bilet alip, orda bide tren parasi verip Romaya gidecek olan geeerizzekalii kizlar biziz. 
Milanoya biletleri aldiktan sonra "Roma'ya gitmeyecekseniz hiç Italya'ya gitmeyin" diyen sahislari duyduktan sonra bir feryadi figan eyleyip, Roma'da bir otel bulduk.. Otel dedigim... nereye gidiyoruz belli degil. Allah sonumuzu hayretsin. Hey, bu yaziyi okuyan sahis, seni tanimak güzeldi :) 

Isin özüne inelim. 
3 gündür zeyneple evde makarna yiyoruz... okula gitmiyoruz, disari cikmiyoruz. Evinizin salonunun bi kosesinde kendi halinde yasayan saksidaki çiçekten farkimiz yok. 

"gel kiz alalim artik bilet felan arkadas ben bu yumurta tatilini wismarda geçirirsem geberirim" dedikten sonra banka kartlarimiza sarilip, uçak biletlerimizi aldik. 

O an bi canlandik, bi kanlandik, bi kendimize geldik. Geldik ama.. neyse. Ardindan gidecek olan paranin çok kisa bi surede 500 euroya çikacak olmasi moralimizi bozmuyor degil.
Bok gibi para gidicek bu tatile. Umarim deger. Bir Roberto, bir Valentin, bir Constantin... haydiii millet 
Italyan erkekler yakisikli mi ? sorusuna cevabi size dönüste verecegim. 

Aa çok ayip, biz oraya tarihi ve turistik bir gezi yapiyoruz. Amacimiz iki müze görûp, iki selfie yapip geri gelmek.

Bu arada benim cok fena uykum geldi gençlik. Saat oglen 11 olmus. Uyku vaktidir vesselâm.