ders -_-

Su an dersteyim. Yaklasik 4 ay sonra derslere tekrar girmek beni heyecanlandirmiyor. Uykumu getiriyor. Bu nedir yahu ? Tamam kadinin dediklerini az cok anlasamda.. 3 saat boyunca konsantre olamam abi. Ayni ders 3 saat yapilir mi ya. Ayir 1er saate butun hafta senin. 
Su an bayilmak uzereyim.
"Kübra wat du yu tink about it ? " dedigini duyuyorum. Ve mal gibi suratina bakiyorum. Siniftaki diger kisiler çok ii ingilizce konusuyorlar sanki. Kendimi bazen gerizekali hissediyorum. 
öhöm bazen degil. Her zaman.
Kesinlikle ingilizce çalismaya baslamam gerekiyor.
Bu arada blog kardes. Seneye Edinburgh de Queen Margaret universitesine alinmis bulunmaktayim. 
öf.
Biktim mi okuldan ? Calismak ta istemiyorum. 
Ot muyum ben ya ? Dikin beni bi yere günesi içime çekeyim. Yagmur sulasin. Ne bilim ? Bu nasil bi yasam tarzidir ? 
Uyu, uyan, yemek ye, Kurt seyit ve surasi'ni izle, ye, uyu, uyan... 
Bu arada yemek demisken, yahu Sezai olmasa biz ne yicektik acaba ? Sanirim Pizza olarak geri Fransa'ya dönerdim..

öf. Ay su an çok bunaldim. Cok bunaldigim içinde buraya yaziyorum. Gûnlerdir yazmadigima bakmayin, çok eglenmektendir belkide:)