bilinmezlikler..

"insan karar vererek asik olmaz, sadece bi bakar olmus" 

Arka fonda sokagin ucundaki kilisenin çan sesleri... artik 11 nisanda olusumuz... " bu vakit nasil böyle geçiyor ki ? "diyerek iç geçirmeler... Bükük bir ruh hali... Gözler uzaklara dalar bilinmezliklere dogru.. boslugun içinde kaybolmak istersin bir ömür boyu.. belirsizliklerin içinde belirli seyler aramaktan yorulmustur gözlerin.. karanliga gömülüp hayallerini izlemek izlersin gerçekler yerine... isiga ihtiyacin yoktur görmek için gerçekleri... gerçegin yaptigin hayalleri. 

Yine melankolik hallerime geri döndüm. Bayadir normal biri gibiydim, ya da degildim. Ama oturup aglamak, sonra kalkip göbek atmak istiyorum. Cikip gezmeyi ama ayni anda yorgani üstüme çekip iç dünyamda yolculuga çikmak istiyorum.. ihmal ettiklerimi geri kazanmak istiyorum... Ihmal etmek mi edilmek mi.. Kimi daha çok ihmal ettim ki kendimden baska.. neyse.