beceriksizim.

Zeynep'le benim evde kezbanlik kampinda gibiyiz. Oturup eski asklarimiz napmis ne etmis onu arastiriyoruz. Siniftaki diger kisilerin hayatlarini didik didik ediyoruz. Suslenip selfie yapiyoruz. Bunlarin uzerine geçen bisey var :  yemek yapip yemek yiyoruz. Cok yiyoruz. Hemde çok. Bulasik kismina girmek bile istemiyorum.

Napim yahu hava güzel olsa kosacam ama kosamiyorum hava kötü. (bahaneler bahaneler)..
Yemek kismina geri dönersek, Fransadaki Kübradan eser yok sanki. Neye elimi atsam boka sariyor arkadas. Dün firinda patates-köfte yapti Sezai. Ben oturup anca patateslerin kabuklarini soyabildim. Ondan geçtim çocuk yemekleri yaptigi için kendimden utanip bi profiterol yapayim demistim ki... bildigin ekmek arasi nutella yedik. O an düsündüm ve dile getirdim : lan beni kim alacak ? 

Sagolsunlar kör topal enayi birini bana bulabileceklerini söylediler. 
Ah ah.. Onlar da olmasa napardim.

Bu arada adim paçoz a çikti. Evet paçoz um. Erkeksi yônüm agir basti burda. Saçi sakali birbirine katip, koluma bi at takip gezmek istiyorum. Bu erasmus beni bozdu. Kübra'dan Kadirlige transfer olucam yakinda. Vay arkadas bu nedir ya. Bursum yatsa gidip elbise alip, psikolojimi yerine getirmeyi düsünüyorum. Bu arada Recoli'nin ceketini, atkisini felan ödünç almamaliyim artik. Bence ayagimdaki asker botlarinida cikarmaliyim.
Pembe bisiler mi alsam ? 

Iyyh delirdim.

Bütün gün evde dizi izlemek istiyorum. Ingilizce konusmaya çalismak, insanlara karismak istemiyorum. O zaman kendimden uzaklasiyorum. "hee hello yes yes very nice, hmm I don't really like party bc ne içki içiom ne egleniom arkadas". Oturup türk kahvesi içip, ardindan zühtü açip oynayabilecegimiz bir parti olsa olmamiydi ? 
Ne bilim sira gecesi felan yapsak, mahsun kirmizigül dinlesek. Cekirdek çitlesek, sakiz çignesek deli gibi. Löp löp baklava yesek. Kola içip gegirsek, çay içip isinsak, açsak bi roman havasi göbek atip yorulsak... 

Sanirim biz gerçekten Zeynep'le delirdik. Geçenlerde canimiz cok fena sikiliyordu. Annemin "siki can iyidir kolay kolay cikmaz" dedigini aklima getirip bi delilik yapmasaydim keske.. Gaza geldik ve Milano'ya 5 günlük bi tatil ayarladik. Yani tatil ayarladik derken sadece uçak biletlerini aldik. Havaalaninda 5 gün takilip geri dönmeyi düsünüyoruz. Zira paramiz yok. 
Olsun olmasin. Venedikte bi selfie yapmadan geri dönmeyi düsünemem bile ordan. 
Dün Sezai bize bi senaryo yazdi : havaalanindan çikip otobüse biniyoruz. Otobüs çok kalabalik oldugu için çantalarimizdan pasaportlarimizi çaldiriyoruz. Pasaportlari kafaya takmadan venedik e selfie yapmak uzere bi trene biniyoruz. Vagonda tek basimizayiz. Karsidan sapik biri bize dogru geliyor. "tecavüz kaçinilmazsa zevk almaya bakicaksin" lafi aklimiza geliyor ama ben adami tutuyorum ve zeynep onun en hassas bölgesine iki tekme atiyor. Ve biz Zeyneple trende uyumaya devam ediyoruz, otel paramiz olmadigi için. Ordan inip Venedikte gezinen çiftleri gorup depresyona girip Milanoya dönüyoruz. 3 gün orda takilip Wismar'a dönüp temizlikçilige basliyoruz ve kebabçinin çöpe atacagi salata et vs. onlarla besleniyoruz bi süre.. 

WTF ? 

tabikide öyle olmucak. Ouw yeah. Benim sevgili bursum... Nirdesin ? 


Neyse. 

Ne diyo lan bu ögretmen ? Seksi felan demeye basladi. Geçende Zeynep' e bakip love felan demis. Kendine gel dedeeeee. Yasindan basindan utan. Azgin teke.

Herneyse. Bence artik kendime çeki düzen vermeli, harcamalarima dikkat etmeliyim. 
Harcamalarima degil, yediklerime de dikkat etmeliyim. 

anne ben ayi oldum.