simdi okullu olduk

Dün sabahtan, yani 11 bucuk siralari felan Somonla okula gittik. Ay nasil olcak ögrenciler felan nasil derken, international office de kendimizi beklerken bulduk. Cinli bi kadin karsiladi bidi bidi ingilizce pat küt bisiler anlattik. Bu Somon ögrenci yurdunda kalacak. Bende takip ettim bunu, Nadia denen bi kiz esliginde gittik yurtlara. Allah'a bir kez daha sükrettim su evi buldugum için. G*t kadar oda, biriyle paylasmak zorunda oldugun bi tuvalet banyo. 4 kisinin hizmetine sunulmus adini "mutfak" koyduklari bi koridor... 
Aböuuu. 
Bende söyledim ordakilere daire kiraladim felan diye. "Ouww wuww" diye tepki gösterdiler. Ben buraya pahali derken, meger çok iyi bi fiyattaymis. Hem pisikletimde var. Geçenlerde denize gideyim derken, kendimi 3 tane dev dumanlari tüten fabrikanin arasinda yalniz basima dolanirken buldum. Meger deniz sehrin öteki tarafindaymis. Hani orda tekerim felan patlasa kimse yardima kosamayacak zaten bisiklet eski birsey.. Içinden bisilerin geçtigi kocaman kocaman borularin altinda ben kendi kendime pedal çeviriyordum.. 2 saatlik bisiklet macerasindan sonra " hele len, hemen kas yaptim" diye kendimi ödüllendirdim çikolata yiyerek. 

Neyse okulda kalmistik. Megersem dersler haftaya paazrtesi basliormus. Yani bugun ve yarin bosuz. Persembe gunu konusm yapacak okul muduru. Sonra cuma aksam restorana gitcekmisiz international class olarak.. 
iyide.
Hani Almanya'da heryer türktü ?
Hani türk piskevütler cipsler ?
Ondan geçtim, daha helal et bulamadim bea !