ouw yeah.

Cok egleniyoruz dermisim. Aslinda egleniyoruz. Ama eglenceler hep iki kisilik. Roman havasi açip dans etmeler, Kivanç'in yeni dizisine bakip bayilmalar, yemekler yapip yiyememeler... evet artik tek eglence anlayisimiz bu.

Sürekli yiyecek düsünür olduk. Ne yicez lan ? Ne yapsak kiz ? Ne zaman yesek acaba ?

Hep böyle.
Artik dersler baslasa da kendime gelsem diyorum.
Daha size bahsetmeye baslamadigim staj raporu çilginligim var. Yani daha yazmaya baslamadigim ve yazmaktan kaçtigim. Canim hiç bi bok yapmak istemiyor. Bilemedigim bi yorgunluk bi mutsuzluk var üzerimde. Güzel bi haber gelsede yerimden kiprasam diyorum. Yok. Abla, Abi, ne zaman evleniyonuz ya ? Tek derdimin " ne giycem beaaan yeaaa" olmasini istiyorum artik.

Bunlarin haricinde tam kafa dengi bi türk kizinin sinifimda olmasi da büyük sans. Ya da sanssizlik. Türkçem gelisti vallahi onla tanistigimdan beri.

Herneyse az önce ingilizcemi gelistirmek adina geceleri uyumayan, gündüzleri yatagindan kipirdamayan bi hindistanli cocukla disari çiktim. Tipsiz felan ama çok insancil ya. Hatta simdiye kadar tanidigim en iyi insan diyebilecegim biri. Hayata bakis açisi... 
Bi ara kadinlara her alanda öncelik saglanmali cnku kadinlar simdiye dek çok ezildiler ve cok sey hakediyorlar dedi. Evet hala biz çekiyoruz derdi çileyi dedim gülerek. Oradan konuyu "yemek yapmaktan biktim" a getirecektim ki, yemek yaptigim bi erkegin olmadigini farkettim sustum.
Cocuk "bence bu gülünecek bi konu degil" dedi. Ben bildigin g*t gibi kaldim. Hakli. Haklisin ama ben konuyu suraya baglayacaktim yaf bak ayip ettim emmi demeye ingilizce seviyem el vermedigi için sadece g*t gibi kalmakla yetindim. 
Ve Fransa'ya ilk vardigimiz günleri hatirladim..
Ayni g*t gibi kalmalar... 

Bunlarida geçtim normal partilere katilayim diyorum, milletle iki saat sohbet ettikten sonra sarhos olmaya basladiklari için malak gibi kaliyorum elimde kola. Herkes birbirinin tepesine binmis vaziyette tepiniyorlar. Hayir su Erasmus hakkindaki tüm kliseler dogruymus. Ortam sapitmak için çok müsait abi. 
Iradesizlere, özentilere göre degil buralar. 

Ben gibi asosyallerin yeri. Bul bi hint çocuk. Hop o yeter sana.. 

Simdiye kadar çok bile sosyallestim. Kuzum gelsin bide onla gezerim her taraflari tamamdir. Baska seye  ne hacet ?
Partiymis, yemekmis, oymus, buymus, hiiiiiç istemiyorum. Eglenmiyorum çunku abi.

Yalnizliktan yakinan ama yalniz kalmak için herseyi yapan tek ben miyim bu dünyada ?

Hiç kimse umrumda degil.
ya da fazla umrumda.

Herneyse gud nayt.