yolculuk 1. adim

Vay arkadas paris - hamburg 2 saatlik yol ve ben tüm bunlar için bu aksam evden 7de çiktim. Hala Paris'teyim.  Durun bi hava atayim. Cok begenirim Paris'i ya. Hele havaalani müthis yani. Heryer bos. Yayilmisim 3 koltuga. Vay arkadas hani ben hayatimin askini yolculukta bulacaktim. Onumde bi çop kutusu var bide uzerine ayagimi uzattigim valizim. Sabah olsada hareketlense suralar diyorum. Ya da durun hareketlenmesin. Tüm makyaj malzemelerim valizde. Boyanmama imkan yok. Pöf. 
Herneyse trene bindim. Valizi koymaya yer yok. Ortaya biyere koydum geçtim oturdum koltuga. Ulan 45  € daracik yer için vermisim. Ayagimi uzatamiyorum, karsimda oturan mavis gözlü gür saçli ve suratima bile bakmayan, kafasini kitabindan kaldirmayan cocugun dev ayaklari var. Yanima yayilamiyorum, 30 dk içinde baya samimi oldugum kiz var... Yalniz baya güldük iyiydi. Allah'im yolculugum iyi basladi öylede bitsin dedim. Simdi oturmusum bi banka. Yanimda senegal'e gidecek bi zenci baci. Uyumaya çalisiyoruz. Onunda uçagi sabah 7deymis. Benmki 9da. Ikide bi esyalarima bak diyip tuvalete siçmaya gidiyor. Bende denedim olmadi. Neyse Almanya ya kaldi artik. Bu arada uçaga binmeyeli bi kaç sene olucak. Tirsiyorum hafiften hafiften. Dandik bi havayolunun fakir yolculariyiz. Bize özen göstermezler kesin. Böhühüyt. Allah'tan internet satin almisimda hiç deilse, sabaha kadar o profil senin bu profil benim geziniyorum. Napsam.. Ulan önümde saatler, limitsiz internet ve sarji dolu bi laptop.. Bense ne ye bakacagimi, ne arastiracagimi bilmiyorum. 
Anaaemm. Uykum geldi ya kiz benim ! 

Yalniz Almanlarla el kol hareketiyle nasil anlasicam merak ediyorum yarin ha.
Bu araada etrafima bidaha baktim. Kimse kalmamis. Bu ne siddet bu celal ?