valiz hazirlama iskencesi.

"dana kadar valiz almis annem içine herseyim sigdirir yanimada kol cantami alir duserim yollara böhüh" diyordum. Lakin öyle olmuyormus. Daha içine kozmetik ürün, iç çamasiri ve ayakkabi yerlestirmeden valiz doldu hatta tasacak. Hayir bana sorsan hiç birsey götürmüyorum gibi. Baskasi görse "evi götüreydin" diyecek. 

"kimseyi görmedim ben senden daha güzel..." dinledigim sarkiyida paylasiyim arada. 

Bide baska bi yere giderken orda burada aldiklarimizi bulamicakmisiz gibi geliyor. Sanki Afrikanin bilinmedik bi ülkesine gidiyorum. Ne biliyim, hazir türk çorbalarindan bile valizimin bi kenarina tikistirmayi düsündüm bea. Yeni bi tarak aldim tellerinde ablamin takili saçlarinin olmadigi.. iki tane sifir disfircasi. Anaa dis macunu almadim. Bak smdi tüh. Kesin almanlar dislerini firçalamiyolardir. Orda yoktur. 
Orada türk olmayan yer yoktur diyorlar. Dua ediyorum türk market olsun diye. Ama o ufacik sehirde kebabçi bile olduguna sükretmeli.
Herneyse. Ben nereye koyacam bunca esyayi. Hayir oradan oraya nasil sürüyecem. Nayirr nolamazz. Hiç birsey eleyemem hayir. 

Her esyam benim kuçuk kuzularim. 

" sana nerden rastladim ? oldum derbeder.. "