üsenmek

Ot gibiyim günlerdir. Sanirim 1 haftadir. Gece geç yatip, sabah erkenden zinde uyanmak istiyorum. Olmuyor. Olsa ne güzel olurdu. Gözlerimi açiyorum sabah 7dir belki diyorum telefonu elime aliyorum 10:40. 
   - çüss bee, ne zaman saat 10:40 oldu. Neyse 11e kadar uyuyayim bari düz hesap.
Kalkiyorum saat 11:49. 

Sonra aksamdan arta kalan yemek varsa onu yiyorum kahvalti niyetine. Yoksa ekmaaagin arasina bisiler dürüp ayaküstü tikiniyorum. Yahu sabahtan kalkip sofralar kurup, bir bardakta portakal suyu, bir bardakta çay, envai çesit ivir zivir 4-5 çesit peynir, zeytin vs. basina oturanlar nasil yapiyonuz ya ?
Ben çok üseniyorum.
Hem portakal suyundan mi çaydan mi içionuz ? Once hangisini içionuz ? Ikisi bi arada mi ?..
Aklimda deli sorular.. 


Bide pilates felan yapiyonuz.. Onu nasil yapiyonuz ki ?
Pilates demisken canim patates çekti.

Gideyimde sakiz çigneyeyim yüz kaslarim çalissin iyice asosyal oldum kimseyle konusmuyorum, duvar gibi kaldim.