Ne idim ne oldum ?

Iyice sigir gibi bisey oldum çiktim... Tek yaptigim sey uyumak. Hayallerle karisik rüyalarda mutlu olmayi seçiyorum gerçek hayati yasamak yerine.. Bu sabah kalktim kahvalti yaptim ve geri uyudum.. taa 4te kalktim. O da belim acidigi için. Rüyamda bi ilkokulda gôrdüm kendimi... Disarda igrenç bi hava.. Kendime yer ariyorum ders çalismak için ve ögretmenin biri beni çati kata çikariyor ders çalisayim diye. Ordan abim çikiyor felan fistan. 
Yani bugunde bosuna uyudum.. Cunku hayal edilebilcek nitelikte güzel seyler gôrmedim rüyamda. Ne bok isim var la benim ilkokulda kazik kadarim ? 
Belkide ders çalismayi özlemisimdir... 
Regis denen herif telefona çikmadi, gelmicem diyemedim... 
Persembe ve cuma gitmedim.
Yarin beni dograyabilir, ya da igneleyici konusabilir. Sorun su ki, ben neden onun benim hakkimdaki goruslerini önemsiyorum onu anlamadim. Anlamicam da.. 
Herseyin özüne inecek olursam, beklendiklerimle karsima cikan seylerin arasindaki daglar kadar farktan ötürü su an bu durumdayim. Ne bileyim sevilecektim, ortam çok güzel olacakti, parami elime vereceklerdi. Mutlu ve motive bi sekilde gidicektim. 
Simdi yavas yavas etrafimi saran herseyden nefret eder oldum. Aslinda nefret ettigim kendimim. Herseyden çabuk pes ettigim için. Yüzlerine içimden geçenleri diyemedigim için. Gülmek istemesemde gülümsedigim için. Sahte davrandigim için. 


" bir kucuk yagmur damlasi kadar degerim yok mu sende ?...."