hayatta hersey para mi ?

Hersey para mi ulan ? Dedirtiyor hayat bazen. Önce " para nedir ki, kagit parçasi... ben paraya önem vermem "diyosun. Sonra bakiyorsun "hersey paraymis ulan" diyorsun. Evet saglik disinda hrsey para artik. Seneye Iskoçya daki sevgili üniverstelerime yazildim. Kabul edicekler belki. Ama bursum yeterli olmicagi için kalicam burda. Bu kadar kesin ve net konusarak kuantuma ve çekim yasasina koca bir nah çektigim için ablam beni azarlicak ama olsun. Nolucak yani ? Gökten mi yagicak ? Miras desen yok. Haram diye Loto felanda oynamiyoruz ki çiksin. Ablam isten çikiyor, abim isten "haber" bekliyor. Durum belli yani. 

Parasi olanlar pasalar gibi "école de commerce" denen zimbirtilara gidiyorlar yilda 7000 euro verip, 5 sene sonra bi sirkette müdür olarak buluveriyorlar kendilerini. Biz gibi zügürtlerde didine didine, tirnaklariyla kaziya kaziya.. Sevdigin seyleri, basarmak istedigin seyleri elinden aliveriyorlar iste. Ne yani simdi bi tek zenginlerin mi gelecegi belli ?

Zenginlere çok gicigim su an farketmisinizdir. Bizim sinifta vardi iki uç tane salak, onlar gittiler ecole de commerce 'e hooop bi bakicam 5 sene sonra müdür. "Ulan bu dün salakti daha" dicem kendime.. Fransada yapilan bi arastirmaya göre çalisanlarin çogu müdürlerinden nefret ediyorlar. Neden ? Cünkü o okullardan çikan ve hiç bir tecrübesi olmayan insanlari "müdür" yapiyorlarda ondan. Bi sirkete senelerini vermis eleman bi ilerleme kaydetmezken, züppe ve kendini begenmisin biri basa geçince olanlar oluyor tabi.. 
Ben demiyorum, anketler, arastirmalar öyle söylüyor. 

Yani aile içi sorunlarin çogu paradan çikiyor bunu bi kabul edelim, neyse uykum geldi benim. 
Gidim uyuyayimda seneye nerde ne okuyacagima karar vereyim. 

"Batsin bu dünyaa, bitsin bu rüya, asksiz geçen ömrüme yaziklar olsunnn" 

bugün çok doluyum be blog kardes. halden anlamaz kimse. saat 3 bucuk olmus burda oturmus bunlari düsünüp yaziyorsam, ya çoook dertliyimdir, ya da TATILDEYIMDIR hehehe. 

hiç hehehe dedigime bakmayin. 

ben Türkiye'ye gitmek istiyorum ya. Ya da baska bi yer. Ne bilim farkli olsaydi hrsey nolurdu ki acep..