gitti bitti iste

Gitti lan. Bildigin sildi gitti. Sildi, beni beni Bihterini. Zaten varmiydi ki ? Yoktu, kapi esiginde bekliyordu, gelecegini söylüyordu. Simdi seside yankilanmiyor. Defoldu gitti iste. Neye benziyordu unuttum bile. 

Sanirim sorun bende. Nasil bi huyum var anlamadim. Biri bana yeltense, sevse bisi yapsa hemen beynimin derinliklerinden gelen "yalan söylüyooor " cümlesi yankilaniyor. Sanki kimse artik gerçekten sevemez, kimse ben gibi degil. Herseyi yapiyorum kendime sevilmedigimi kanitlamak için. Hayatini didik didik ediyorum, sürekli bi açigini ariyorum ruhu bile duymadan. Deniyorum, soruyorum, sorusturuyorum, onu degil arkadaslarinin bile 7 kat sülalesini arastiriyorum. Dostunu söyle sana kim oldugunu söyleyeyim demis birisi. Sanirim böyle biseydi. Ha bide dost basa düsman ayaga mi bakardi ? Ben direk burnuna baktim. Ben neyim peki ? 
Herneyse iste, neden böyleyim bilmiyorum. Cocukken bilinçaltima "seni kimse sevmicek, sen sevilmeye layik degilsin" gibi dusunceleri yerlestiren g*tü çikik insan umarim su anda ben gibi yalnizliktan geberiyordur. Umarim yarin etrafindaki herkes sevgilisinden hediye alir da, o da bakar malak gibi gider odasina aglar. Kimseden mesaj almaz, kimse onu hatirlamaz. Hayatimin içine etmis resmen zalim. Beter olsun.

Bu arada bugünde yeni yeni kartonlar açtim oley. Yarin o nalet yerdeki son günüm. Paradan haber yok. Staj sözlesmemi yanimda götürecem ve insan kaynaklari müdürü kariya gördügüm yerde yapisacam. Yarin son sansim. Bilmiyorum nolucak. "git surdan varos" tarzinda bi tepkiyle de karsilasabilirim belki. 800 euro için 5 dkkami çaldin da diyebilir. Neyse rahat diye giydigim pazardan aldigim ayakkabilari yarin evde birakayim. Azcik klas giyineyimde öyle gideyim. Belki adam yerine koyarlar. Heeeç kusura bakmayin. Kimseyide kandirmayin. Herkes herkesin disina, giyimine, kusamina bakiyor artik.. öyle bi dünyadayiz. 

Herneyse bu arada, sevmek sevilmek demisken, yarin sevenlerin günü, bizim gibi insanlarinda boynu bükük günü. Amann hediyelerinizide eksik etmeyin.
- Her sene meshur Sevgililer gününü kötüleme yazisi bugün yarin gelebilir- 

Bu arada adamin biri bana mesaj atmis : kubra senin çalistigin magazayi satin alayim, lutfen benimle bi çay içermisin ? 
Ulan madem magazayi satin alacan ne diye çay içermisin diyosun ? Ne çayi ? Yemek bari ismarla bogaza karsi. Vizyonsuz !! 

Sonra daldim... hem yastigima hem hayallere... alsa dedim. Benide oranin patronu yapsa. Ilk basta o satanist kilikli kariyi kovardim. 
Ardindan Régis in maasindan keser, köpek gibi çalistirirdim..
Heyt be. Ne güzel olurdu lan. 


:))

-kizimiz depresyonda, unutuldu-