...koydum üzüntülerimi önüme, baktim hepsi yersiz !

bilmiyorum, neye niye uzuluyoruz, neyi neden önemsiyoruz, kime neden inaniyoruz. Sonumuz belli, varacagimiz yer belli, kuçuk bi çukura sigacagiz. Peki neden o çukuru bi cennet bahcesi yapmak için ugrasmiyoruz ? Neden namaza baslamayi isteyipte baslayamiyorum... Neden Ingiltere için hala Fetih Suresini okumadim... Içim içimi yiyor yine her zamanki gibi. 
Açigimi aramak için eline koca bi büyüteç almis insanlarla kapladim her yanimi... 
Bu arada saat 5... dedemin kabirdeki ilk gecesi.
Surati gözlerimin önündeydi az önce, göz yaslarimla akip gitti.. Oda kaybolucak zamanla.. Ustüne baska bi aci daha eklenicek ve unutulcak. Hersey gibi, herkes gibi. 
Bugün yine saçma sapan seyler yüzünden moralimi bozdum... Ara ara güldüm.. içimdeki aciya yüz çevirdim, sonraa hooop yeniden. 
Stajimin basinda bana 7de baslayip baslayamicagimi sordular. Otobus duragindaki saatlere baktigimda ilk otobus 7:15 te oldugu için gelemem dedim.. Haftalar geçmis, adam bugün sirf persembe cuma çöküntülerim yüzünden staja gitmedigim için beni çagirdi. Üsenmemis gitmis otobus saatlerine bakmis. Diyo "7de baslayabilirdiniz". Ulan nasil olur ? Ben malak miyim ? saatleri yanlis mi gördüm ? 
Megersem bizim hödük karsi duraktaki otobüs saatlerine bakmis. Mahallemde oturan 100 kisiden 90i o is yerine gitmek için benim duraktan otobusune biner. Niye ? öteki bilmem nereleri dolaniyor. Bende mantiken bnm durakta 7;15 te geçiyorsa, karsi durakta da o saatlerde basliyordur diyerek karsi duraga bakmadim. Hem niye bakayim ? o dolaniyorda dolaniyor yarim saat. Burda 20 dkda oraya götüren otobüs varken, niçin uykumdan 10 dk çalayim ? 
Beni zivanadan çikaran olay da su : 
- ben duraga baktigimda böyle yazmiyordu, hem 7de baslayabilirsem artik çalisma saatlerimde degisiklik yapacakmisiniz ?
- hayir yapmicam, promosyon dönemi için iyi olabilirdi. 

Anlasildi. Sirf  g*t gibi kalayim diye yapti tüm bunlari. Sirf gicikligina. Sirf suratima haykirmak için "yalancisinnn" diye. E be adam, internetlerde otobus saatlerine bakacagina, kalkta biraz çalis bea. Ne zaman baksam adam ortalarda yok. 
Olmasinda zaten artik.
Seytan görsün yüzünü.
Bide bu hödük bana not verecek. Vermeden gitsin. Kesin igrenç bi not verecek. Naptim ben ya ? Besmelesiz mi evden çiktim bunlarla görüsmeye giderken ? Naptim ? 

Herneyse. Bide bana para vermek zorunda olmadigini söyledi.
Eger ki o para bana verilmesin... 
Eger ki verilmesin...

B*ku yedim.