bir yalnizdan sevgililer gûnünü hedef alan yazi.

- çekirdek yerken 1 tane çekirdek çürük çikar agzinin tüm tadi gider ya hani o sendin askim
+ ekmek yiyince geçio o tat.

Herneyse geç olsun güç olmasin. Bugün arkadaslarla tekrar konusu açildi. Evet bugün aylardir görmedigim lise arkadaslarimla Mcdo da kazik yedim. Evet kazik yedim. O paraya kazik yerine 2 kebab yiyebilirdim. Neyse. Anlayamazsiniz. 

Benim sefin "lan bu kizin kesin manitasi yoktur" diyerek beni 20:30'a kadar çalistirdigi bi gün. Öyk. Magazadayim diye herkesin birbirine aldigi dandik hediyeleri görüyorum. Ayicik mayicik. Künyedir kolyedir (bu arada içim gidiyor öyle seylere çaktirmayin). Karisina iç çamasiri almaya çalisan erkeklerle karsilasiyorum.. Hepsi sütyenleri tangalari ellemekteler.. Bende tipim kayik ortalikta dolaniyorum. Ve O adamdan bi kez daha nefret ediyorum. 

Sonra yukariya çikiyorum. Elbise dolaplarinin oldugu yerde iki tane gerizekali kasiyer kizin konusmalarini dinliyorum.
 - ben sevgilime Levis don aldim tam 100 euroya, o bana 23 liraya makyaj paleti almis yeaa. O da promosyondaymis. Halbuki ona üstü kapali topshop ta begendigim kiyafetleri felan gösterdim almadi böhühü 

Salak detected. 

Ablam beni isyerinden aliyor gecenin köründe çiktigim için. Otobüs duraginda bi çift görüyorum, kizin elinde glik bi gül, oglan siritiyor. Sogukta donmuslar.

Fakir detected. 

Ablamla sarki açip bagirarak söylüyoruz.. Ve eve gidip köselerimize çekiliyoruz.

Yalniz detected. 


-seneye bu tür bi yazi yazmamak dilegiyle-