yeniyil yeniyil yeniyil yeniyil ?!

http://missexceptionel.blogspot.fr/2013/01/ilk-defa.html

2013teki ilk yazima göz gezdirdikten sonra, sira 2014ündekinde.. 
Ehliyet kursunda gebere yazdiktan sonra, 2014ten tek beklentim saglik. Aslinda ask, para, pul, huzur, mutluluk felanda bekliyordum ya, artik onlar 2015e sarkti. 
Resmen soru çözerken kalpten ya da cigerlerden göçüp gidecektim. 5 dk boyunca acayip bi sanci çektim, ortaligi ayaga kaldirip "acile götürün uleyn beni" diye bagirmama çok az kalmisken birden bire kesildi. Unuttum gitti. Testlerimi çözüp eve geri dönecekken, binmek istedigim otobüs bana nah çekip gözlerimin önünden geldi geçti. Kulakliklarimi takip o sogukta eve kadar yürümeye karar verdim. Saçim basim rüzgardan dagilmisken..
"hava ayaz mi ayaz, ellerim ceplerimde, bir turku tutturmusum duyuyorsun degil mi ?
 calinacak bir kapim yok, mutluluga hasretim, artik sokaklar benim görüyorsun degil mi ?
 zaman akmiyor sanki, saatler durmus bugün, sonsuz yalnizligimda bir tek sen varsin bugün ..."
sarkisina klip çekerek eve vardim..
Bu sarki bugün benim sarkimmm diye düsûnüp feysbukta paylastim. 
Feysbuk araciligiyla laf soktugum zamanlar geldi aklima, hüzünlendim. Bu kadar gerizekali olabilir mi bi insan diye ?
Olabilirmis.
Genelde 2013 yilinda yaptigim ve beni derinden etkileyen iki uç salak haraketten baska üzen bisey olmadi.
Nasil olmadi lan ?

Annem bbam temelli ayrildi, babam evlendi, biz bekar takiliyoruz. Bu arada rüyamda staj yerinden kaçip sinemaya gittigimi gördüm sevgilimle. Askin verdigi salaklik olsa gerek, staj yerinde 3D gözlüklerle dolanip, seften firça yiyorum. Bu arada rüya bastan saçma. Bnm sevgilim yok ki. Isin asli, geçen gün ablamla sinemaya gittik yine. Millet çift. Biz sap. Sesli sesli türkçe millet hakkinda yorum yapiyoruz. Biri türk çiksa, kafamizda misir legenini patlatsa yeridir. 
Bu arada yanimdaki aileye film boyunca özendim. Cocuk yakisikli o zaten olmus, anne baba ayri tatlilar, ellerinde misir film hakkinda yorum yapiyorlar. En son ne zaman annem babam ben bi yere gezmeye gittik diye hatirlamaya çalistim hatirlayamadim. Zaten uzun süredir hayattan zevk almiyorum, Türkiyeden döndügümden beri çarpik gibiyim. Biri çarptigindan degil ama bilmiyorum... Ne bekliyorum ?
"Su okul bi bitse" telasesindeyim artik. Lan sanki bitse bi bok olcak. Ama insan iyi seyler hayal ediyor iste. Hayal etmekten de bikmadim. Herseyi en ince ayrintisina kadar hayal edecem derken, kedi gibi bisey oldum, sürekl uyku modundayim.

Bu arada konudan saptigimin baska diyarlara gittigimin farkindayim. Velhasil güzel bir yilbasi, amcalarim ve kuzenlerimle..
Lakin seneye Edimburgh ta olayim yaaa. Litfeeen :(  Sanirim bi an önce kayit islemlerini tamamlamam gerek ama ben hala "tatil" modundayim. Yapilacak cok sey var. Durun bu aksam liste felan çikartayimda, hiç önünden geçmedigim bi duvara asayim huhoho. 

2014te kendi degerimi anlamam dilegiyle...